Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Ne yazar neye yarar

Ne yazar neye yarar
 

Ben sana uyansam ne çıkar

Sen bana uyanmadıktan sonra

Ben sana koşsam ne yazar

Sen bana koşmadıktan sonra

Ben sana kollarımı açsam ne yazar

Sen bana sarılmak istemedikten sonra

Ben sana aşkın vadisinde cenneti sunsam

Sen gelmedikten sonra cennet karşında dursa sana ne fayda

Ben sana kanat olsam uçmak için

Sen uçmak istemedikten sonra kanat neye yarar

Ben sana vuslatın kapısını açsam neye yarar

Sen ayrılığın kapısına koştuktan sonra

Ben sana beklentilerinin ötesinde aşkı sunsam

Sen yüzünü aşka çevirmedikten sonra neye yarar

Ben sana gülümseyerek baksan ne yazar

Sen ellerinde hicran ile geldikten sonra neye yarar

Ben sana tüm yolar aşkın kapısına çıkar desem ne yazar

Gülüşün taşlar kadar katı olduktan sonra neye yarar

İçimde filinta aşklar esse ne yazar

Dudakların alev gibi olmadıktan sonra neye yarar

Sen gelmedin eşkıyalar talan etti gönlümdeki aşkı

Artık gelsen neye yarar gelmezsen neye yarar

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..