Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '12

 
Kategori
TV Programları
 

Ne yazık ki Açelya Alan‘ı da Hülya Avşar seçti …

Ne yazık ki Açelya Alan‘ı da Hülya Avşar seçti …
 

En başta şunu söylemeden duramayacağım… Açelya Alan harika bir ses… Son derece tok ve olgun bir sesi var ve her tür müzik okuyabilme yeterliliğine sahip… Yukarıdaki düşüncelerimin hepsi gerçek… Ama tek bir şey kafamı kurcalıyor…

Ve aslında onun yaptığı seçimlerde bu soru her defasına aklıma gelip gelip gidiyor… İyi güzel tur atladı da, bakalım Hülya Avşar bu kızı ya da adamı nasıl bozuk para misali harcayacak… Ne yazık ki Açelya Alan için de aynı düşünceleri ve soruyu aklımdan tekrar tekrar geçirdim…

Sevinmesine sevindim turu geçmesine… Ama seçen kişi Avşar kızı olunca, hem düşüncelerimden şüphelendim hem de kızcağız adına hüzünlendim… Yolun açık olsun demek isterdim ama o güzelim sesine ve edalı duruşuna yazık olacak…

Kısa bir süre içinde başına gelecek bu talihsizlikler için şimdiden geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum sevgili Açelya Alan … İşte o güzel performansın video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/ne-yazik-ki-acelya-alan-i-da-hulya-avsar-secti-o-ses-turkiye-01102012/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..