Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Ne yüzler gördüm


Ne yüzler gördüm;

Duygusu derin; kendisi derin,

Bir hüzün mevsimi gibi;

Ağlamaklı bir bakış atan…

Ne yüzler gördüm;

Sonbahar yaprağı gibi;

Sararmış solmuş;

Düşmeye yüz tutmuş ;

Çürümüş;

Bıkkın ve yaşlanmış;

Bir umut bekleyen…

Ne yüzler gördüm;

Manalı mı; manalı,

Biraz öfke; biraz kin,

Biraz da burukça gülümsemeye çalışan…

Ne yüzler gördüm;

Bocalayan;

Herkesten; her şeyden kaçan,

Somurtmaya;

Gizeme sığınan…

Ne yüzler gördüm

Gülen; güldüren,

Gülmeyi öğreten;

Koşan; koşturan tüm olaylara…


Ne yüzler gördüm;

Sevda kokan; aşk kokan,

Heyecanlı mı; heyecanlı,

Bir köşe başında bekleyip;

Nerdesin aşkım diyerek telefona sarılan…

Ne yüzler gördüm;

Umuda kucak açıp;

Kapalı kapıları arayan;

Olmaz’a karşı çıkıp;

Hep Olur’lu yaşayan…

 
Toplam blog
: 121
: 483
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Güneş ilk aydınlığını vurduğu an yeryüzüne. Işıltı içine girer hayat. Ve bu ışıltının peşinden koşma..