Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ne Zaman...

Ne Zaman...
 

Ne zaman bir aşk şarkısı duysam aşkı, sevgiyi, mutluluğu anlatan ikimizi hayal ediyorum, bizi anlatıyormuşçasına... O şarkı ayrılığı, bitişi, mutsuzluğu anlattığında ise "eğer birgün..." lü cümlenin sonuna gelebilecekleri hayal ediyorum ve ardından dualar ediyorum o şarkıyı hissederek dinlememek için...

Ne zaman bir filmde mutlu, aşık, tutkulu, birbirini çok seven bir çift görsem kopuyorum filmden... Çünkü artık o sahnede sen ve ben varız, filmdeki aktör ve artistin yerine... Sen bana söylüyorsun aslında o güzel sözleri ve aslında ben sana bakıyorum öyle aşk dolu...

Ne zaman sen yanımda olmasan ve ben elele mutlu bir çift görsem, derinden bir ahh çekiyorum... Sövüyorum o anki sensizliğime... Özlemim ağır basıyor yine...

Ne zaman gitsem artık kavuşan çiftlerin düğününe "çok yakında..." diyorum artık...

Ne zaman sevgiyle atışan, birbirlerini kızdıran sevgilileri görsem "aynı bizzz.." diyorum ve gülüyorum...

Ve tek birşey diliyorum her seferinde hep yanımda ol...

 
Toplam blog
: 25
: 600
Kayıt tarihi
: 03.06.08
 
 

20 yaşındayım. Hem çalışıyorum, hem okuyorum. Kendime birşeyler katma çabasındayım her zaman.....