Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '06

 
Kategori
Emlak
 

Ne zaman servisiçi oldun ki!!!

Ne zaman servisiçi oldun ki!!!
 

Dışardan ne kadar da güzel görünüyorlar değil mi???

Mükemmel yeni evimiz... Doğalgazı telefonu olmayan, sapa bir araziye kurulmuş mükemmel yeni evimiz. Binbir vaatlerle satılan... Toki diyorlar buraya... Ulaşım imkanı sadece bir minibüsle olan bu yere. Evinize gitmek için tek bir şansınız var o da o minibüs.

Telefon önemli değil günümüzde cep telefonları var. Doğalgaz da gelecek diyorlar, inşallah deyip katalitikle idare ediyoruz. Tabi bu ısınma problemi banyoya nasıl yansıyor ona hiç girmiyorum...

Geçenlerde asansörümüzün yapılmasıyla baya bi umutlandık. Tamam dedik artık her şey düzelecek. Otomatiklerle ziller de tamir edilmişti çünkü.

Ama nedense hiçbir gün eve gittiğimde o asansör servisiçi göremiyorum... Her gün gittiğimde çağırma tuşuna basacağım sırada gtördüğüm yazı SERVİSDIŞI! Ama neden? Yeni taşınanlar var... O yüzden çalıştırmıyoruz asansörü. Kapısı 11. katta açık kalmış git kapat çalışsın... Daha neler!!! Şaka gibi... Benim için önemli değil. Ben her türlü çıkar inerim o merdivenleri. Ama hastası var yaşlısı var. Apartman 11 katlı az da değil... Kimse neden sesini çıkarmıyor?!

Pazar akşamı toplantı yapıldı. Sonuç 0... Ama aidatlar hala aynı. Hiç görmediğimiz güvenlik ve hakkını yemeyelim tek çalışan o "kapıcımız" için ve çalışmayan asansörümüz için. Tam 41 milyon!!! Bizim oradaki kiralar ise 200 milyon... Marketimiz ise daha 1 ay falan oldu açılalı...

Oradaki bunca insanın bu sıkıntıyı çekmesinin sorumlusu kim ben soruyorum? Parası zaten az olduğu için orada yaşamayı seçen ve işine 2 ya da 3 vesaitle gitmek zorunda kalan ve eve geldiğinde onca merdiveni çıkmak zorunda kalan insanların çektiği sıkıntının sorumlusu kim?

Ben söyliyim... O binalar oraya ilk dikildiklerinde tepelrine antenlerin çakılmasını emreden kişi kimse bunun sorumlusu da o!

 
Toplam blog
: 27
: 667
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..