Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '06

 
Kategori
Emlak
Okunma Sayısı
650
 

Ne zaman servisiçi oldun ki!!!

Ne zaman servisiçi oldun ki!!!
 

Dışardan ne kadar da güzel görünüyorlar değil mi???

Mükemmel yeni evimiz... Doğalgazı telefonu olmayan, sapa bir araziye kurulmuş mükemmel yeni evimiz. Binbir vaatlerle satılan... Toki diyorlar buraya... Ulaşım imkanı sadece bir minibüsle olan bu yere. Evinize gitmek için tek bir şansınız var o da o minibüs.

Telefon önemli değil günümüzde cep telefonları var. Doğalgaz da gelecek diyorlar, inşallah deyip katalitikle idare ediyoruz. Tabi bu ısınma problemi banyoya nasıl yansıyor ona hiç girmiyorum...

Geçenlerde asansörümüzün yapılmasıyla baya bi umutlandık. Tamam dedik artık her şey düzelecek. Otomatiklerle ziller de tamir edilmişti çünkü.

Ama nedense hiçbir gün eve gittiğimde o asansör servisiçi göremiyorum... Her gün gittiğimde çağırma tuşuna basacağım sırada gtördüğüm yazı SERVİSDIŞI! Ama neden? Yeni taşınanlar var... O yüzden çalıştırmıyoruz asansörü. Kapısı 11. katta açık kalmış git kapat çalışsın... Daha neler!!! Şaka gibi... Benim için önemli değil. Ben her türlü çıkar inerim o merdivenleri. Ama hastası var yaşlısı var. Apartman 11 katlı az da değil... Kimse neden sesini çıkarmıyor?!

Pazar akşamı toplantı yapıldı. Sonuç 0... Ama aidatlar hala aynı. Hiç görmediğimiz güvenlik ve hakkını yemeyelim tek çalışan o "kapıcımız" için ve çalışmayan asansörümüz için. Tam 41 milyon!!! Bizim oradaki kiralar ise 200 milyon... Marketimiz ise daha 1 ay falan oldu açılalı...

Oradaki bunca insanın bu sıkıntıyı çekmesinin sorumlusu kim ben soruyorum? Parası zaten az olduğu için orada yaşamayı seçen ve işine 2 ya da 3 vesaitle gitmek zorunda kalan ve eve geldiğinde onca merdiveni çıkmak zorunda kalan insanların çektiği sıkıntının sorumlusu kim?

Ben söyliyim... O binalar oraya ilk dikildiklerinde tepelrine antenlerin çakılmasını emreden kişi kimse bunun sorumlusu da o!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sevgili Lyssa bekle bekle bir gün o da çalışır.Emir veren yer anteni takmış nas ılsa;ne demişler 'emir demiri kesermiş'.

isin bozkurt 
 28.11.2006 18:25
Cevap :
O emir veren yer bi de emir vermeyi bilse ne kadar da hoş olurdu aslında. Olayları sıraya sokabilse bir de... Elektrik bağlanmadan televizyon antenlerini takmak gibi bir şey yapmazdı o zaman...  29.11.2006 14:14
 

Gerçekten zor bir durum. İnsan huzur bulmak için evine gidiyor, hep birşey eksik, birşeyler servis dışı. Bu işi yapan insanlar para ceplerine girene kadar yanınızda sonra bütün yük vatandaşın sırtında. Yapan adam olsa zaten başından herşeyi planlayıp sonuna kadar götürür siz de anahtarı alıp huzurla oturursunuz evinizde. İnşallah durumunuz düzelir diyorum. Bol şans...

Hasan ARSLAN 
 28.11.2006 11:28
Cevap :
Evet Hasan Bey... Başta teşekkür ediyorum size. Dediğiniz gibi eve gidince dinlenmek ister insan ama tamirden fırsat kalmıyor ki... Dediler ki "1 sene boyunca eksikleri tamamlayacak görevliler olacak hep yanınızda. Ne zaman çağırsanız gelecekler. Onlar bile durmadı, 1 ay sonra kaçıp gittiler memleketlerine. Biz yine kaldık tek başımıza. Anahtar meselesine gelince... Adamlar anahtarları teslim etmek için o kadar acele ettiler ki neredeyse sadece kapı takıp "buyrun amerikan kapılarınız,menteşeleri düşüyor ama idare edin" diyeceklermiş...  28.11.2006 13:23
 

Ben de yazmıştım Sevgili Lyssa.Alt yapı yok, yaşama şartları düzenlenmemiş ama buyrun oturun. Ne haliniz varsa görün. Ama bu arada aidatları ve taksitleri ödemeyi unutmayın. Ekemek yok mu? Pasta yiyin o zaman. Nankör olmayalım kiradan kurtuldunuz, Allah devlete zeval vermesin deyin bakalım! Sevgiyle kal...

Deniz 
 28.11.2006 10:05
Cevap :
Aynen bu şekilde fırlatıp attılar insanları oraya... Oysaki kimsenin haberi yok çeşmeyi açtığımda alttaki dolabın su dolduğundan ya da yağmur yağdığında içerisinin sel olduğundan... İlk günden daha yerdeki marleyler söküldü. Neden..? Kusurabakmayın su tesisatınız yanlış olmuş... Eee yeniden yapsaydık keşke(!)  28.11.2006 13:15
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 27
Toplam yorum
: 80
Toplam mesaj
: 50
Ort. okunma sayısı
: 633
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster