Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '16

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Nebahat Çehre Röportajı

Nebahat Çehre Röportajı
 

alıntıdır


En beğendiğim oyuncudur Nebahat Çehre. Özellikle takip eder, ne giydiğini incelerim. Buna dikkat etmeyeniniz yoktur herhalde. Kendisiyle ilgili haberlere bakarken bir röportajı çekti dikkatimi. Hemen okudum ve söylemlerinden dolayı hayranlığım bir kat daha arttı.

“68 yaşında 58 kilo ve bikini giyecek kadar kendine güveniyor” yazıyordu röportajın başında. Şaşırmadım. Kendisi zaten yaş, kilo vs. dengeleri çok iyi koruduğunu bir bakışta belli ediyor. Okumaya devam ederken hakkında kendi anlatımlarından aldığım bilgileri de paylaşmak istedim.

Sade yaşamayı seviyor mesela. Evinde gereksiz hiçbir eşya yok. Ev dekorasyonlarından keyif alıyor. Stili ile ilgili ise söylediği şeyler çok doğru! “Yakışanı giyeceksin” diyor mesela. Vücudunu tanıyacak, yakışanı seçecek, nerede ne giyeceğini bileceksin.

Sırf taklit etmek için birinin üzerinde gördüğün bir şeyi gidip, alıp giymeyeceksin yani. Bir bakacaksın önce yakışıyor mu diye!

“Şort giymem mesela” diyor. Artık hoş olmayacağını düşünüyor. Hani o sağlık ikonu, örnek alınası konuşan mankenlerimiz var ya, işte onların aksine spora çok vakit bulamadığını ama yedikleriyle dengelediğini vurguluyor.

En çok “insan kendini tanımalı” söylemi hoşuma gitti. Vücudunu tanımadan, sırf komşusunda gördü diye tayt giymeyi seçen bayanlar! Önce bir bakın yakışıyor mu? Ondan sonra çıkın sokağa lütfen.

Bana göre “Stili olmayan bir insan ne giyse yakışmaz”.

Televizyonda gördüm diye, yarışmadan izledim diye herhangi bir şeyi nasıl kendimde uygularım?

Moda renkleri öğrenirim, bu yıl nelerin tercih edileceğini bilirim ama bir gördüğümü birebir kendimde uygulamam.

Belli bir tarzım vardır, bunun dışına çok fazla çıkmam. “Şık” olmayı severim mesela. Eşofmanın da yeri ayrı tabii ama ben kendimi klasik parçaların içinde daha mutlu hissederim.

Ama kalkıp alış verişe giderken de topuklu giymem!

Yani belki de bu yüzden çok katıldım söylediklerine. Zaten hayranlığım vardı şimdi daha da katlandı.

Takdir ediyorum kendini, yaşını bilen ve buna göre davranan bayanları.

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..