Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '12

 
Kategori
TV Programları
 

Necati, Necati, Necati !!! / Sivasspor: 0 – Galatasaray: 4

Necati, Necati, Necati !!! / Sivasspor: 0 – Galatasaray: 4
 

Ligin zirvesi pek yanlız şu sıralar… Oyun olarak ve kafaca rahat bir Galatasaray ‘ ın neler yapabileceğini görebiliyoruz güle oynaya kazandığı maçlarında… Belki bu sene pek sessiz geçecek futbol macerasıaçısından , ama gelecek yıldan itibaren, eskisi gibi Avrupayı sallayacak bir Galatasar ‘ ın işaretlerini görüyorum bu takımda…

Taraflı tarafsız herkesin sevgilisi oldu oyunu ve maç içindeki duruşuyla Galatasaray … Türk futbolunu, içine düştüğü kör kuyudan sadece kendisinin çıkarabileceğini haykırırcasına atıyor Süper Lig ‘ deki adımlarını… İdarecisi, teknik direktörü ve oyuncuları ile tek parça, tek yürek bir duruş sergiliyorlar hem saha içinde hem de saha dışında…

Deplasmandaki Sivas maçında, döktüre döktüre bir futbol resitali sergilerken de aynı duygular ve düşünceler içinde seyrettik Galatasaray ‘ ı… Lütfen yanlış anlaşılmasın bu sözlerim… maçın başlarında Galatasaray ‘ ın kalesinde gördüğü tehlikeli pozisyonları ve kaleci Muslera ‘ nın hayati kurtarışlarını görmezden gelmiyorum…

Onlardan biri gol olsa, maçın gidişatı pek ala değişebilirdi de… Ama bir takım olma yolunda çalışmalar yapıyorsanız, o zaman kalecinizden ileri ucunuza kadar her oyuncunuzla, bu tek parça takım duruşunuzu sergilemeniz gerekir maçlarınızda…

İşte öylesi gurur verici oyunlarından birini oynadı ve her kademesiyle bir tek yürek takım duruşu sergiledi ve maçı 4 – 0 gibi farklı bir skorla deplasmanda kazanmayı bildi Galatasaray … Gollerden biri var ki, bana soracak olursanız haftanın değil sezonun golü olmaya adaydı…

Yuvaya kesin dönüş yaptığını düşündüğüm ve futbolu Galatasary ‘ da bırakacağına inandığım Necati Ateş , Kaleci Seneki ‘ nin biraz ileride olmasından da faydalanarak, yaklaşık 30 metreden aşırtma vuruşla, jeneriklere girecek olağanüstü bir gole imza attı…

Bana göre sırf o gol için bile, ortalama uzunlukta övgü dolu bir yazı yazılabilir… Ben mütevazi davranarak sadece maç yazımın içinde alıntılıyorum ve abartmıyorum Necati ‘ yi ve o mucizevi golünü… Ama siz siz olun, ne olursa olsun izleyin ve hafızalarınıza kazıyın o tarihi golü…

Neden tarihi derseniz, bir kere maçı koparan bir gol bu ve kahramanı da sezonun en iyi transferi olduğunu ele güne ilan eden özel bir adam Necati Ateş … Maçta iki golü ve bir de asissti var… Galatasaray ‘ ın gelecek seneki Avrupa zaferlerinin yeni Hagi ‘ si olacağını düşünüyorum kendisinin ve bu golle onun sinyallerini veriyor görmeyi becerebilen gözlere…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..