Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '16

 
Kategori
Sosyoloji
 

Nece konuşuluyor?

Nece konuşuluyor?
 

Terör olaylarında hayatını kaybeden sivil vatandaşlara tazminat ödenip ödenmediği konusunda yeterli bilgiye sahip değilim.

Bir hafta sonra yurtdışından gelecek olan kuzenim eğer uçak bileti bulabilseydi dün Atatürk Havaalanında iniş yapıyor olabilirdi.

Olası bir olumsuzluk durum yaşanmış olsaydı özellikle örtülü ödenekten ödenmek şartıyla dava açar, tazminat bedelini Afrika'daki çocuklara bağışlardım.

Benim meselem, 42 insanın ölümü ve geride kalan mağdurların hayatlarıdır.

Canlı bomba'dan biri ele geçirilmiş olduğuna göre IŞİD terör örgütünün inlerine girilip sıfırlama noktasına getirileceğini görmek istiyoruz!

Eğer getirilemezse hükümet yoktur!

*

Konuşuyorsun da nece konuşuyorsun?

Bir akşam olsun susmayı bilmez misiniz? Üstelik terör saldırısı yapılalı daha henüz yirmi saat bile üzerinden geçmemişken!

'Bayrakları bayrak yapan' vecizesinden başlıyorsun, vatan kavramından ders vermeye çalışıyorsunuz.

'Bizi bölemezler bölemeyecekler' diyorsunuz! (ben de inanıyorum ama konumuz bu değil)

Atatürk Havaalanı saldırısı PKK değil IŞİD gerçekleştirdiği halde konuyu saptırıp 'bölünme' demagajisi ile vatandaşa hamaset yapıyorsunuz!

Rabia'yı anlatıyorsun iftar yemeği konuşmasında. Konumuz Havaalanı saldırısı oysa!

İlk defa doğru bir söz duyuyorum sizden 'bu makam geçicidir, bugün varım yarın yokum'..

*

Kamuoyunda iddia edilen söylem şu; IŞİD'ı koruma altına alan Türkiye'dir.

Bütün terör örgütlerini Washington yönettiğini hepimiz biliyoruz.

Havaalanı saldırısında güvenlik zaafiyetinin olduğunu düşünmüyorum zira saldırganlar güvenlik kontrolünden geçmeden planlı şekilde silah saldırısıyla kontrol cihazından geçmeden içeri girmişler ve şehit polisimizin kahramanca yaklaşımını gördük biliyoruz.

Havaalanı saldırısı diğer terör saldırılarından şöyle farklı değerlendirilmesi gerektiğini düşünüyorum;

- Sadece ülkemize değil global ekonomi düzenine yapılmış bir saldırıdır!

Demek ki bazı şeyleri siz de hissettiniz.

*

Gerekçe diploma konusu mu olur bilemem ama öngörmüş olduğum şudur ki, İngiltere'deki durum ile başlamış olan süreç global ekonomi düzeni ve dolayisiyle global siyaset kavramları da değişeceği için özellikle dün akşamki saldırıdan sonra ülkemizi yönetenlerin değişimi söz konusudur diye düşünmekteyim.

Yeni dünya düzeni bağlamında ülkemizi yönetenler yeterli olmadığı tescillenmiş ve kısa zamanda tıpkı onbeş yıl öncesinde olduğu gibi Washington tarafından yeni siyaset yapılanmasına gidileceğinin altını çizmek istiyorum.

Dip not olarak şunu da ilave etmek istiyorum. Terör olaylarında haber alma hakkı kısıtlanmaksızın (-ki, haberler kısıtlanmadı dün gece) Tv'lerde ve sosyal medyada ölü ve yaralıları görüntülemenin doğru olmadığını düşünüyorum.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..