Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Neden???

Neden???
 

''Git, yüreğinin götürdüğü yere git'' demiş şair. Ama neden o bizi hep kör, sapa, dönülmez yerlere götürüyor. Giderken anlamıyoruz, belki de anlıyoruz ama zevk veriyor onunla gitmek. Her defasında kanıyoruz ona bin kere yapsa da bize aynı şeyleri bin birinci kez yine gidiyoruz onunla, yine kanıyoruz ona. Neden? Bunun cevabını arıyorum ben. Neden? Gidiyoruz hep onun peşinden? Neden?Bu defa hayır diyemiyoruz? Neden? Artık sevmeyeceğim diye başlayan şarkılar, artık benimde birsevgilim var diye bitip aynı nakarat bir ömür tekrarlanıyor? Ben bulamadım bunun cevabını sizden bekiyorum.
 
Toplam blog
: 28
: 324
Kayıt tarihi
: 28.05.07
 
 

Düzce Akçakoca'da muhasebe okuyorum. 2. sınıf öğrencisiyim. Eğlenmeyi çok seviyorum. Büyük zevk..