Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

Neden?..

Neden?..
 

"Neden?" diye soruyorum...


İnsanın insana nedir bu kini, bu düşmanlığı,

Nedir Rabbimin yarattığı en kutsal varlığın

Kendi türünden olana reva gördüğü bu vahşet...

Siz başka bir canlı gördünüz mü

Kendi türüne bu kadar zalim,

Bu kadar gaddar...

Dilini, soyunu, rengini farklı farklı yarattı

Diye mi Tanrı?..

Yoksa tüm mesele onu yaratıp,

Yarattıklarının en yücesi kılan Rabbine olan

İman farklılığımı?

Ya da sevgi ve aşkın zayıflık,

Kudret ve paranın ise güç demek olduğu,

Adaletin sadece güçlüler için işlediği

Bir dünya düzeni mi insanı bu kadar insafsızlaştıran...

Neden dünyadaki her şeyi gelecek kuşaklardan

Ödünç aldığımızı anlayamıyor insanoğlu?

Neden tüm hırs ve bencilliği ile asla ve asla

Bu dünyadan göçerken yanında götüremeyeceği

Kazançlar uğruna canavarlaşıp kan döküyor?

Çok bilenler uygarlığın gelişmesini sağlayan

İnsanın bu hırsı ve egosudur diyor...

Uygarlık bumu?

Savaşlar, soykırım, katliamlar, terörizm,

Yoksulluk, açlık, çevre kirliliği,

Adaletsizlik ve hoşgörüsüzlük üzerinde mi yükselecek uygarlık?

Tanrım bir gün;

"Ben onlara SEVGİ verdim, AŞK verdim..."

"Onlar ne yaptı?" diye sormaz mı kendi kendine...

Sonra da "Öyleyse yok olsun ve yeniden başlasın her şey..." diye

Buyurmaz mı hüzünle...
 

 
Toplam blog
: 24
: 1431
Kayıt tarihi
: 12.09.09
 
 

Mühendislik eğitimimi tamamladıktan sonra uzun yıllar profesyonel yönetici olarak çalıştım. Halen..