Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Neden, niçin, nasılla

Neden, niçin, nasılla
 

Neden Niçin Nasılla


Gören gözün hakkı var senden nasıl geçeyim?
Müzminleşmiş özümde bakan gözümde kaldın
Nadasıma yığmışken neden yaban seçeyim?
Bitimsizdin sözümde bakan gözümde kaldın.

Ne mağrurmuş o kalbin yaktın yandırdın beni
Korun ateşten damla aktın bandırdın teni
Her aklıma düşüşte falımda çıkıyordun
Sonra da firar edip kasrımı yıkıyordun.

Kader kader olalı derilmezmiş yazısı
Yaren kapım açık ta erilmezmiş sızısı
Cirit attığım bilip yıllarıma es geçtin
Hani, can suyun bendim soluk yıldızı seçtin.

Bir gün kalbin tekleyip belki beni anarsın
Günceler hüzünlenir sinen üzre yanarsın
Yine de bu dünyanın kahrını çekmeyesin
Gönlünün paslarından cefalar ekmeyesin.

Bu saatten sonra mı? Beni dileyip durma
Boş sandığın soluma seni ileyip sorma
Nedamet gözyaşında kaçıncı fasla geçtin?
Neden, niçin, nasılla kaç kez özünü biçtin?  

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..