Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Neden?

Neden?
 

resim milliyet'ten


Taksim'e gidiyorum anne.

Oğlum niye?

Bayram bugün anne

Yasakmış oğlum gitme.

Yanlış işler etme!

Bugün bayram ya hani

Ben de suçlu değilim ki

Polis ne yapsın beni?

Caddelerim bana yasak anne

Neden?

İllegal eylemler yüzünden.

Ülkemi bölmeye çalışırken

Bazı karanlık güçler anne

Meydanlarım yollarım

Bana yasak neden?

Tutsam halkımın elinden

Bizi bölmek neden?

Gidiyorum ben anne

Karışmam yanlış işlere

Ben bir vatan severim

Ne böler ne bölünebilirim

Sadece bir kaç sözüm var anne

Bu günlere gelmemize

Bİr de çiçekler götüreceğiz

O yere, dua edeceğim anne.

Belki bir güvercin uçururuz

Şu İstanbul göklerine

Ya da hırpalanır, nasipse

Geri gelirim anne...


 
Toplam blog
: 70
: 731
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1973 İstanbul doğumluyum. Lise mezunuyum. Evliyim. Bir reklam ajansında çalışmaktayım. Laf o..