Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Neden?

Neden?
 

Neden böylesin sen sevgi?

Neden seni sevdikçe sen de beni sevmiyorsun?

Önce bağlıyorsun kendine,

Sonra en umulmadık anda çekip gidiyorsun.


Neden böylesin sen nefret?

Neden nefret ettikçe bırakmıyorsun yakamı?

Önce nefret ettiriyorsun kendinden,

Sonra nefret edilesi bir insan oluyorum ben.

Neden böylesin sen deniz?

Neden dalgaların en ummadığım anda boğuyor?

Önce serinletiyorsun beni,

Sonra alıyorsun girdabına.

Neden böylesin sen düzen?

Neden herkes yenik düşüyor sana?

Önce sevdiklerimi tanıtıyorsun bana,

Sonra tutup çekiyorsun kollarından.

Neden böylesin ay?

Neden böylesin güneş?

Neden böylesiniz hepiniz?

Neden böyleyim ben?

Neden sevemedi beni şu dünya?

Sever mi beni öbür dünya?

Neden var ki öbür dünya?

Neden nedenle başladım ben her cümleme?

Çünküleri fısıldadınız mı kulağıma?

Nedene nedenle mi cevap verdiniz yoksa?

Neden böylesin be nokta?

Neden hiç gelmedin bana söylenen sözlerin sonuna?

 
Toplam blog
: 17
: 312
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

22 Kasım 1990 doğumluyum. Yazmaya, çizmeye hevesli bi yapım var. Tabi herşey hevesle bitmiyor yetene..