Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Neden?

Neden?
 

İşte böyle bir şey!


Soruyorum kendime NEDEN? Ne neden diye soracak olursanız bakın nedenleri sıralayayım. Bana beni aydınlatan yorumlarınızı bekleyeceğim. Şimdiden çok teşekkür ederim.

* Neden dostlar, arkadaşlar telefonum hep kapalı olduğunda arar?

*Neden şemsiyem yanımdayken hiç yağmur yağmaz?

*Neden biraz elime para geçince akıl almaz ödemeler çıkar?

*Neden borç alan arkadaşım beni artık hiç aramaz sormaz olur; telefonunu değiştirir, ulaşılmaz olur?

*Neden artık bıçak kemiğe dayandığında terkettiklerim beni yeniden ararlar? (Zamanlama yaşamda çok önemlidir)

*Neden hiç param ve gücüm kalmadığında hiç arayanım soranım olmaz da herşey yolundayken tefonum hiç susmaz?

*Neden halkını aşağılayıp, yalnız kendinden olanı yücelten padişah rolünden vazgeçemeyen birine bu kadar çok oy verilir?

*Neden iyilik cezasız kalmaz?

*Neden iyi yürekli, iyi niyetli insanlar değersiz ve zayıf kabul edilir?

*Neden özel bir buluşma öncesi burnumun hemen üstünde kocaman bir sivilce çıkar?

*Neden spor yapmaya gittiğimde iç çamaşırımı evde unuturum?

İşte bu nedenler aslında sınırsız bir dizgede devam eder gider... Bana söyleyebilir misiniz? Neden biz mutluluk yerine birbirimize sıkıntı, azap ve üzüntü vermekteyiz dostlar?

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..