Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '12

 
Kategori
Siyaset
 

Neden?

Sevgili okuyucularım yazılarımı yazmaya başladığım günden itibaren her yazımda çocukların gelecekleriyle ilgili neler yapılabilir ve çocuklarımıza nasıl farklı bakmalarını sağlayabiliriz düşüncesiyle yola çıkarak yazılarımı sizlerle paylaştım umarım ilgiyle okumuşsunuzdur. Bana bu imkânı tanıyan Akdeniz Hedef Gazetesine sonsuz teşekkürler…

Her hafta sonundan farklı bir pazar günüydü. Uzun zamandır birlikte olmayı planladığım değerli aile dostlarımla birlikte güzel bir kahvaltı yaptık. Daha sonra her hafta sonu olduğu gibi haberleri okumaya başladım. Hepinizin de bildiği gibi son zamanlarda birileri sabırları taşırmaya başladı. Yani olanları anlamak mümkün değil, birileri çıkıp bir şeyler söylüyor ve bizler o konuyla ilgili yorumlar yapıyoruz, tartışıyoruz ve kendi düşüncelerimizi sadece birbirimize söylüyoruz. Fakat o kişiler bizleri bir kaosa sürüklerken, kendileri yapmak istedikleri şeyleri rahatlıkla yapıp bizleri ayakta uyuttuklarını zannediyorlar. Ülkemizde; Barzani'nin dedesinin haham olduğu, Kürtlere yaygın bir Yahudi desteği olduğunu sağır sultanlar bile biliyor. Acaba Neden GAP projesine ilk olarak İsrail destek verdi ve mühendis adı altında birçok kişiyi bölgeye gönderdi? Neden İsrail daha çok GAP yöresinde toprak satın alıyor? Bizleri uyutmak için elinden geleni yapanlar gün gelecek hesap verecekler. Köşe yazarlığı yapanlar unutmasınlar ki bu ülkede Uğur Mumcu gibi bir kahraman vardı, onun gibi olmalarını istiyorum. Ben onunla ilgili birçok şey okudum, duydum ama bana en çarpıcı geleni ise şu oldu: öleceğini, öldürüleceğini bile bile yazmaya devam etti. Bıkmadan, usanmadan yazdı. Gizli belgeler buldu, arşivlere indi, her sahtekârın yaptığını şimdiki klavye başı gazetecileri gibi kulaktan dolma bilgiler ile değil, belgelerle, kanıtlarla ve tanıkları ile yazdı. Bundan hiç yorulmadı ve hepsinin sonunda öldürüleceğini biliyordu. O hain pusu olduğu gün yine karısı ile çocuğunu arkasında bırakarak önce arabaya o bindi. Ölürken bile bir kahraman gibi davrandı. Hiçbiri hayatları boyunca Uğur Mumcu gibi, Ahmet Taner Kışlalı gibi mert olamayacaklar. Hiçbiri sadece ve sadece bu insanların yaptığı gibi hayatlarını harcamayı göze alamayacaklar. Çünkü hepsi korkuyor, bu insanlar tüm mücadelelerini sadece tek bir kalem ile verirken, onları katledenler, onlarla eğlenenler, ancak oturdukları yerden atıp tutmasını bilecekler ve ancak onları savunabilecek arkalarında birileri olduğu zaman konuşabilecekler.

Ülkemizin genel halinin bu olması gerçekten çok üzücü, biz düşünene ve düşünceye düşman olmuşuz bundan haberimiz bile yok. Eğer içinde bulunduğumuz durumdan çıkıp daha aydın ve özgür bir ülke istiyorsak onları düşünelim. Hayatlarını bu güzel ülkemiz için, düşünmeden veren ve sadece halkı uyandırmak için düşüncelerini kaleme alan aydınlarımızı rahmetle anıyorum. Suya sabuna dokunmadan yaşamak yerine, Neden susuyoruz diye kendimize soru sormanın tam zamanı olduğunu unutmayın.

 
Toplam blog
: 20
: 434
Kayıt tarihi
: 21.05.12
 
 

Antalya Manavgat'ta yaşıyorum. Amatör olarak tiyatro oyunculuğu yapıyorum ve yerel bir gazetede h..