Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '19

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Neden 10 Lira Değil 9,99 Lira?

Bir kuruşa kananın bir kuruşluk aklı var, insanların buna kanacağını sananların ise hiç aklı yok.

Müşteri davranışı böyleymiş; hayır, bilinçsiz insanların davranışı böyle. Örneğin ben bu tür kalem oynatmalarla ilgili özellikle alışveriş yapmam; adam seni kandırıyor sen de diyorsun ki beni kandırsın, para önemli değil enayi yerine konulduğumu hissederim.

Bu kapitalist amcalar âlemi kör sağır sanıyorlar, ne yapmak istediğinizi biliyoruz; bu 1 kuruşluk oyununuz ticari zekâ değil bazılarının maalesef yine de kandıkları cehalet farkı.

Evet, belki satışlarınız artıyor ama ortada bir kandırmaca olduğu için itibarınız azalıyor; ben kendim mesela böyle virgüllü tarifelerin olduğu yerlerden alışveriş yapmıyor “Beni böyle kandırıyorsa başka şekilde de kandırıyordur” diyorum.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..