Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Neden adam olamıyoruz?

Blogta yeni bir yazar olmam hasebiyle birtakım gelişmeleri yeni yeni gözlemleyebiliyorum.

Şahit olduğum bir olay "BİZDEN ADAM OLMAZ"ı doğrular nitelikte galiba. Ekonomik sınıfı iyi, kültürel düzeyi yüksek bir iki arkadaşıma Milliyetblogtan bahsettim. İnsanların özgür bir platformda duygu ve düşüncelerini dile getirme imkanı sağlayan güzel bir hizmet olduğundan ve faydalarından bahsettim uzun uzun. Bana kalırsa en kısa zamanda üye olup bu hizmetten yararlanırlar diye düşündüğüm anda bir doktor arkadaşımın sorusu beni aşırı derecede hayrete düşürdü. Soru şuydu :

-Baba demek her kesimden insan var ha?

-Evet. Sınıf ayrımı yok. Dil, din, ırk ayrımı yok.

-Ya boşver onları iyi hatunlar var mı ondan haber ver? İşte bu sorudan sonra daha fazla konuşmanın anlamsız olacağını düşündüğüm için mevzuyu değiştirdim.

İşte arkadaşım bu IQ seviyesine gelebilmek için ömrünün 4/3'ünü tahsil yaparak geçirmiş nihayetinde doktor olmuş. Olmuşta acaba olmuş mu diye sorası geliyor insanın. Şuraya gelmek istiyorum. Ben böyle hayat kesitlerinden örneklerle karşılaştıkça artık şaşıran organlarımı tepkisizliğe mi adapte etmeliyim ne yapmalıyım bilemiyorum.

Özetle tüm bu yaşananlar bana istemedende olsa bu cümleyi kurdurdu. "BİZDEN ADAM OLMAZ...!"

 
Toplam blog
: 18
: 381
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

1981 yılında Konya'da dünyaya geldim. Şu an mağazacılık işiyle uğraşıyorum. Evli ve bir çocuk bab..