Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Neden aşk acı verir ?

Neden aşk acı verir ?
 

Aşk da aşk !

Bazısı olamıyorum der bazısı da aşkdan inim inim inler...
Mutlu aşk yoktur zaten... İçinde mutluluk olunca da onun adı aşk olmuyor !

Aşk denince; acı, hasret,kıskançlık, ayrılık,kavga hatta ölüm!
Süreli kovalamak ve elde etme isteği...İçinde de bir tutam mutluluk, işte size aşk...

Gözlemlerimden ve tabii ki yaşadığım deneyimlerimden öğrendim ki ; aşk acısını genelde tek taraf çekiyor. Zaten acı çekmeyen ya aşık değil ya da işi çözmüş kendince...

İşte işin püf noktası burada !!

Aşkı çözmek!

Ey aşıklar size soruyorum ve cevaplarını da izniniz olursa ben vereceğim.
Soru;Neden acı çekiyorsunuz? Ve neden aşkınız gün geçtikçe katlanıyor?

Beni istediğim sıklıkta aramıyor
Yanımda olsa bile fazla ilgili değil
Arkadaşlarına ayırdığı zaman benimkinden fazla
Kıskanmıyor veya belli etmiyor
Ben sık sık sevdiğimi söylüyorum ama o geçiştiriyor
Ona sık sık "sensiz yaşayamam ölürüm" diyerek aşkımın büyüklüğünü anlatıyorum...
Onsuz hiçbir yere gitmiyorum
Ona gideceğim her yeri söylüyorum

İşte bütün sorun bu cevaplarda saklı...

Birçok insan, aşık olduğu kişiye içinde ne varsa döker, anlatır. Hatta bazı kadınlar kendini şöyle tanımlar ;" ben sevdiğim için geyşalık yaparım" ...

Erkekler bu geyşalıkta hoşlansalardı veya sürekli böyle isteselerdi o kadınlardan ölene dek ayrılmazlardı...Ama bu geyşaların aşk defterine bir bakın, sayısız aşk not edilmiştir...

Erkekler için de aynı sorun vardır, sevdiği kadının her istediğini yapan bir erkek, bir müddet sonra onu kaybeder...(evlilik içinde geçerli değil tabii,aman yanlış anlaşılmasın)

Yani aşkta iyiler, ödün verenler kazanmaz !!

Aşık olduğunuz kişiyi fazla olmamak şartıyla huzursuz etmek zorundasınız !

"Bu aşk uzun sürmez, olan zamanı yaşayalım" dediğiniz birinin aşkını perçinlemeniz çok büyük olasılıktır.
Asla her ne olursa olsun seni sevmeye devam edeceğim gibi cümleler, lügatınızdan çıkmalıdır
Karşı tarafın her buluşma isteğini kabul etmemelisiniz
Aşkından geberseniz de söylemeyeceksiniz
Onun dışında çevrenizde bir çok dost,arkadaş olacak zamanınızı paylaştığınız... En azından var gibi davranacaksınız.

Bu durum ne kadar sürecek diye sorarsanız...
Aşkın yanına sevgiyi katana kadar...

Burada ince bir ayrıntıyı hemen belirtmek lazım... Her aşk sevgiye dönüşmez zira aşkın gözü kör olduğundan, aslında hiç de anlaşamadığınız birine böyle hisler duyabilirsiniz. Aşk hafifleyince bu durum ortaya çıkacağından zaten ondan vazgeçersiniz.

Ama gerçekten ortak noktalar da varsa, aşk sevgiyle kuvvetlendiğinde mutlu olmamak için hiçbir neden yoktur...Demeyi çok isterdim ama...

Sevgiye dönüştüğünde de "tamamen huzur" diye birşeyi aklınızdan çıkarmanız gerek...Ara sıra tatlı sert ikazlar her iki taraf için de gereklidir. Ne yapalım aşkın kanunu böyle...Sevgiyi de başıboş bırakmamak ,kendini aşırı derece rahatlatmak tehlikeli olabilir. Daha önceki bir yazımda belirtmiştim "eşinizi çantada keklik görmeyin"...

Sevgimle...






 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..