Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '07

 
Kategori
Yolculuk
 

Neden Asya ?

Neden Asya ?
 

Herkes soruyor bana ,
''Neden Avrup'ya gitmiyorsun yada Amerika'ya (tabi ABD yi kastediyorlar , kıta yi değil) maddi durumun uygun, atla ucağa git.''

Bende diyorum ki ; işik doğudan yukselir.
Gerçek hayat orada, orasi matrix filmindeki gerçek dunya! Biz sanal , bizim için uydurulmuş yalandan bir hayat yaşiyoruz.

Hem ben niye geziyorum, yeni insanlar tanimak, degişik kültürler görmek için değil mi ?
Eee! dunya insanlarinin dörtte biri, belki de ücte biri asyada yaşiyor.
Bir teoriye gore; binyillar oncesini dusunursek Asya'da ve Afrika'da hayat başamiş. Avrupa'ya ve Amerika'ya insanlar Asya'dan yayilmiş. Orasi hayatin, sizin sevdiginiz uygarligin basladigi yer...

Diyorlar ki bana; niye sırt çantanı alıp karayoluyla geziyorsun, niye ucuz hostellerde, kimi zaman köylülerde kalıyorsun...
Cevabı sorusunda gizli ; hangi avrupa ülkesinde yolda tanıştığın biri gel bu gece misafirim ol der ki....





 
Toplam blog
: 18
: 1135
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Diş Hekimiyim. Sebebini bilmiyorum; küçük bir çocukken motosiklet kullanmak, dünyayı gezmek bir d..