Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '20

 
Kategori
Deneme
 

Neden Az Konuşanı Severler?

Çok konuşan, boş konuşan durmadan konuşur kafamızı şişirir, boş konuşur üstelik rahatsız ettiği için sevmeyiz de çok konuşanları sevmeme nedenimiz sadece bunlar değil.

Durmadan onlar konuşur, biz de konuşmak isteriz(Herkes konuşmak ister) fırsat vermezler. İnsanlar akşam sabah bunları dinleyince dinlemekten usanır bizi dinlemezler.

Çok konuşanların konuşması konuşma değil gürültüdür.

Çok konuşanların bunca söylediklerinin hepsinin doğru olması mümkün değildir. Benden bile fazla yalan söylerler.

Çok konuşanlar bazen söylenmemesi gereken şeyleri de ağızlarından kaçırırlar ki işimize gelmez.

Çok konuşanlar az çalışırlar.

Ben de az konuşan biriyim, fırsat verilmediği için tabi. Sivri dilliyim ya konuşmam insanları rahatsız ediyor, ağzımı açar açmaz etraf boşalır. İnsanların beni yarım saat dinlediğini hatırlamıyorum ki gerek de yok zaten yarım saatte ortamı hallederim.

Ben az konuşan insanları sevmem, konuşmadıkları zamanlarda cinlik peşindedirler. Kafam da şişmez zaten çünkü dinlemem. Cemşit bir saat konuşmuş tek kelime hatırlamıyorum, Kireçburnu’nda kireç kuyusu kazıyordum!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..