Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

Neden ben? Allah beni seviyor inşallah...

Neden ben? Allah beni seviyor inşallah...
 

Mecnun Olmak Başkadır Çoook Başka...

Leyla'nın ve Mecnun'un yaşadığı devirlerde bir kıtlık olur.

Anlatılan hikayeye göre Leyla aç insanlara sıcak yemek dağıtmaktadır. Uzun yemek kuyruğuna geçenler arasında Mecnun da vardır. Fakat sıra Mecnun'a geldiğinde Leyla yemek vermek yerine elindeki kepçeyi Mecnun'un eline vurur. Mecnun ise bir ödül almış gibi sevinerek gider ve tekrar sıraya geçer.

Buna bir anlam veremeyen halk Mecnun'a sorar:
- Behey deli oğlan, her seferinde dayak yiyorsun, hâlâ ne diye sıraya geçiyorsun?..

Mecnun'un verdiği cevap, "neden Mecnun olduğunun" da cevabıdır aslında...

-Görmüyor musunuz; Yalnız bana vuruyor!...Beni seviyor...
 

***

Allah elbette yarattığı bütün kulları çok seviyor. Yoksa kendisine inanmayan asilere, zalimlere bir yudum su vermezdi.

Bir baba oğlunu sevdiğini söylerken“Aslan oğlum benim” deyip sırtına bir tokat indirir. Tedbirsizliğimizden değil de Allah’tan gelen ve benim hastalığım gibi henüz tedavisi bulunmayan hastalıkları Allah’ın bazı kullara şevkat tokatıolarak değerlendiriyorum.

Allah'ın milyonlar içinden seçip engellilik verdiği bizler, bu şansı iyi değerlendirmeliyiz. İsyan etmeyip ibadet ederek (Ben tekerlekli sandalyede teyemmümle namaz kılıyorum)sabır ve şükürle sevap kazanmalıyız. Yoksa –Allah korusun- kazanma yolunda kaybedenlerden olabiliriz.
 

 

Celal Çelik              Ankara  ( Konya-Ereğli )

 

 
Toplam blog
: 455
: 812
Kayıt tarihi
: 04.09.12
 
 

1973 Konya Ereğli doğumluyum. Selçuk üni. MYO Elektronik bölümü mezunuyum. 1993'e Friedreich Atak..