Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Neden ben?

Neden ben?
 

“Benim yanımdasın
nefes alıyorsun
ister küfür et
ister
kavga et…”

Karanlıklarda kayboldum, gölgemde yitip gitmeyi dileme benden…

“Evet, ama seni karanlığın içinde bırakmam, benim gücüm var, gölgenle yetinmem. Ah bir istesen, her şeyin olurum senin.”

Şımartma beni bu kadar, bilirsin çocukları hep şımartılmak isterler. Dünya döndükçe oyunlarımız olsun seninle ve biz hep çocuk olalım ikimiz sadece...

“Çocukluğuna ömrümü verebilirim.”

“Benle uçurtma uçurabilirsin
bisiklete binebilirsin, pasta savaşı yapabilirsin
şeker yiyebilirsin
dondurma kaçamakları yapabilirsin
dağa tepeye tırmanabilirsin, bana naz yapabilirsin
saçlarını tarayabilirim.”

Saçlarımı okşar mısın? Ama ben uyuyayım bir kedi gibi…

“Ben senden daha çok isterim bunu…"

Beni yanlış anlama ama beni bir erkeğin kadına hissedebileceği hislerle sevme, bunu da nerden çıkardın diyebilirsin şimdi ama söylemek istedim.

“uzakta durmamı istersen dururum
duygularını söyleme
istemiyorum dersen
söylemem
ama içimdeki için sana hesap vermem. senden çok hoşlanıyorum.”

Canımı yakarlarsa can yakarım. Ve nedense şimdiye kadar kimin canını yakmak istediysem, sesini bile çıkarmadı bana karşı, canın cehenneme bile dediğim insanlar oldu ama onlar bana bunu demediler.

“Ya sen benim gibi bir erkeğin yanında olmasını isteyeceği bir kadınsın. neden sevmeyeyim ki
ha olmazsın o ayrı bir konu. ve ben bunu da kabullenebilecek bir olgunluktayım
ama senden hoşlanıyorum
istersen canımı yakmayı dene gene vazgeçmeyeceğim.”

“Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum
hani çok yüce aşk duygularına bezenmiş boş bir laf değil
seni insan olarak, kadın olarak, çocuk olarak seviyorum.”

Sert bir şey yok mu bu evde? Neden ben?

“Peki ya neden ben? Nedeni bende saklı. Ben kalbimi sana açtım.”

Kalbine değer veriyorum, söylediklerin için teşekkür ederim ama ben sana karşı özel bir şey hissetmiyorum. Ama yine de bunlar için seni öpebilirim.

“Dudakların dudaklarımı yakacağına, önce kalbinle kalbimi yaksaydın ne olurdu sanki?”

Kalbimi toprağın altına gömdüm ben. Çıkarmama yardım et.

“Ver o zaman dudaklarını bana
kalbini hisset işte… Bir adım bana at, ben her şeyi yaparım.”

“Olmadı, kendi kalbimi ikiye böler, yarısını sana veririm.”

Üzgünüm gitmeliyim.

 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..