Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Neden ben iyi olmak zorundayım

Neden ben iyi olmak zorundayım
 

sadece sonbahar güzeldir.


Boş olan birşey yok aslında, dünyada her şey boş derlerya neden dediklerini onlarda iyi bilirler. Aslında boş olan onlar, çaba göstermeden emek vermeden ekmeden biçmek isterler.Yalan tatlıdır ama söyleyene ya karşındakine göre, yalancı da yalanı sevmez aslında oysaki gerçekler ne kadar acıdır bir bilse insan. Yüzüme söylesene benden hoşlanmadığını cesaretin var mı beni tercih etmek zorunda kaldığın için hergün pişman olduğunu söylemeye. Hadi canım çıkar dünyası varya işte ne hesaplar var onun içinde. Bozayım mı hesaplarını? Kimse evet demez bence ne düzen ama sorumlusuda benim aslında sanada yıllarca emek verdim, oysaki kendimi sevsem ne kadarda kolay olacaktı hayat, geç kalmadım öğrenmenin yaşı yok, uslubum sertleşti kendimi sevmeyi öğreniyorum adım kötü oldu. Canlarım benim ben mefta olalı çook oldu ölümü kabullenin artık.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..