Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '08

 
Kategori
Anılar
 

Neden ben neden ben ?

Neden ben neden ben ?
 

Koca düğün salonu teyze tarafından Kars’lılar doluşmuş, enişte tarafından Tokat’lılar.

Salonda limonata ve pasta dağıtılıyor, çoluk çocuk yiyip içiyor.

Düğün salonu pastasını sevmem, sadece bir bardak soğuk limonatayı götürüyorum.

Ertesi gün 40 derece ateş, hastaneliğim.

Teşhis, dizanteri.

***

Kumburgaz’da akraba yazlığı, sülale denize giriyor.

Yan tarafta inşaat var, deniz bulanık.

Hatta suyun üstü ara ara yağlı bir madde kaplanıyor.

İçim almıyor sadece birkaç kez giriyorum, o milletin hiç çıkmadığı denize.

Eve dönüyorum, kafamda inanılmaz bir kaşıntı.

Anneme söylüyorum.

Bit.

***

Kaynanam birkaç bayan komşuyu çağırmış yemeğe.

En az 5 kadın kızarmış balığı yiyoruz.

Tüm vücudum kırmızı nokta döküyor.

Diğer hatunlar taş gibi.

Hastaneye kaldırıyorlar beni.

Zehirlenmişim.

***

Millet her sene bir tane doğuruyor çevremde.

6 yıl olmuş evleneli.

Bir tane yapalım bari diyoruz.

Doğuma 1 ay kalmış.

Deprem.

Sokaklarda, taşlarda 10 gün yat, yuvarlan.

Doğuma artçı sallantılar eşliğinde gir.

Bir daha mı tövbe.

***

Neden ben neden ben?

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..