Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Neden benim anlatacaklarım az?

Bugün dikkat ettimde belkide tüm hayatım boyunca sohbet ettiğim arkadaşlarım daha çok konuşuyorlar. Telefonda bile ne var ne yok sohbetinde anlattıkça anlatıyorlar. İşte, evde, yolda, tatilde başlarından türlü türlü olaylar geçiyor. Ben ise yiyilik, fazla bir şey yok diyerek, sözü onlara bırakıyorum. Bende bu şehirde yaşıyorum, araç kullanıyorum, kişilerle ilişki halindeyim, yolda yürüyorum, lokantaya gidiyorum ama benim başıma nedense anlatacak bir şey gelmiyor. Burhan Bey'in dediği gibi "Bende Nişantaşı çocuğuyumm".

Belkide başıma gelenleri kanıksıyorum, normal geliyor. Herhalde iş gelirken bir uzay aracı önüme inse, telefonda önemli bir şey olmadığı diyeceğimdir. Artık biraz daha dikkat edeyim. Hikayeleri önceden hazırlayayım ve sunayım diyorum. Mesela sabah bir tost yedim, gerçekten çok güzel yapmış. Ekmeği özel miydi ne, ama kaşarı kesin bol koymuş. Zaten sahibide beni çok iyi tanır, yeni bir masa koymuş köşeye ....

Yok olmayacak. Bana uymuyor gibi. Neyse her zamanki gibi kısa keselim. Sizden ne haber?

 
Toplam blog
: 9
: 429
Kayıt tarihi
: 20.03.08
 
 

İstanbul'da yaşayan otuzlarının sonlarında konuşmak, fikir beyan etmek, zaman içinde görüşlerinin se..