Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '14

     
    Kategori
    Otomobil
    Okunma Sayısı
    7465
     

    Neden bir daha bir HONDA almam

    Neden bir daha bir HONDA almam
     

    2001 yılında daha direksiyona yeni geçtiğim günlerde eş dost tavsiyesi ile aldım, HONDA'nın en çok satan modeli Civic'i.

    Daha ilk bakımda birşeylerin yolunda gitmediğini hissetmişdim  aslında.

    Ücretsiz 1000 km bakımını kaputu bile açmadan yapınca USTALAR yetkili servisi değiştiriverdim. Maslak  HONDA ÇİFTKURTLAR'dan  Ataşehir HONDA DAMLA'ya doğru uzadı yolum.Kabarık bakım faturalarına anlam vermeye çalışırken ani bir şok kendime getirdi beni.

    Tamir için verdiğim aracımın hazır olduğunu söylediler, almaya gidince yıkama için bekledim ve aracın onarımını kontrole gittiğimde yıkanmış aracımın aslında henüz onarılmadığını farkettim.

    Sonra ver elini Taksim HONDA YAZEKS . Bir onarım sonrası aracımın otomatik vites ışıkları disko ışıklarına dönüşüp aracım akan trafikte tempo tutmaya başlayınca Altunizade HONDA AYIŞIĞI'nın kahvesini denemeye karar verdim.

    Üst üste ikinci bakıma gittiğim ilk servis olunca umutlanmıştım aslında.

    Nevarki sudan bir sebeple bakımı 1 hafta uzatıp üstünede öyle bir fatura giydirdilerki soluğu Cevizlibağ HONDA CEM'de aldım.

    Buradaki arkadaşlar takmadıkları filtrelerin ücretini faturaya ekleyivermese aslında sorun olmayacaktı.

    Bu YETKİSİZ servislerin yaptıkları bu kadarla kalsa iyiydi.

    HONDA AYIŞIĞI 'da tedbir için vaktinden önce değiştirilmesine karar verdiğim trigger seti 3 yıl ve 30.000 km geçmeden evimden 800 km uzakta kayışı toz haline gelip tüm dişleri eridi.

    Yaptığım araştırmada kayışın aracıma uygun olmayan başka bir modelin parçası olduğunu tesbit ettim.

    Elimde yanlış parçanın takıldığını ispatlayan faturada mevcut.

    Başka bir sebepten yolda kalıp çekici ile Sivas AÇILIM HONDA'ya gittiğimde durum farkedilmese içindeki 5 kişi ile birlikte aracımın bir uçuruma yuvarlanması yada bir kamyonun altında kalması ihtimalini düşündükçe sinirlerim bozuluyor.

    Bu durumu HONDA TÜRKİYE A.Ş'ye ait fabrikaya giderek iletdiğimde beni HONDA AYIŞIĞIN'a yönlendirdiler.Sanki yetkili servise YETKİ veren kendileri değilmiş gibi bırakın sorumluluk duymayı dinlemediler bile.

    HONDA AYIŞIĞI ise sanki benim, eşimin, 2 çocuğumun ve kardeşimin canını tehlikeye atmaları önemsiz bir konuymuş gibi herhangi bir zorunlulukları olmamasına karşın 70 TL fiyatlı kayışı ücretsiz değiştirebileceklerini fakat benim Sivas yetkili serviste idareten taktırdığım parça ve işçilik masraflarını dahi ödemeyeceklerini söyleyerek başlarından savdılar. 

    Dahası yetkili servis müdürü Türkiyede görevli Japon yöneticilerin % 100 kusurlu olsalar dahi prensip olarak dava açılmadan hiçbir şekilde tazminat ödemediklerini ifade ettiler.

    İşin daha acı tarafı TÜKODER 'i aradığımda telefonu açan bayan daha derdimi anlatamadan  tüketici mahkemesine dava açmam gerektiğini söyledi ve kapattı. 

    İnternette yaptığım araştırmada emsal bir karar bulamayınca bir sürü kadrolu avukatı olduğundan emin olduğum bir markaya dava açmanın kardan çok zarar getireceğine karar verdim.

    Benzer davaları kaybeden tüketicilerin başına gelenleri internetden okumanızı tavsiye eder, yerli otomobillerimizi üretecek babayiğitlerimizi şimdiden tebrik ederim.

    Bundan sonra ne mi yapacağım, BOYKOT HONDA demeye devam edip, başıma gelenleri dolayısıyla başınıza gelecekleri her platformda anlatmaya devam edeceğim.

    Ayrıca BİMER ve T.C Gümrük ve Ticaret Bakanlığı nezdinde bir kaç girişimimde sürüyor.

    Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

     
    Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
    Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
    Toplam blog
    : 1
    Toplam yorum
    : 0
    Toplam mesaj
    : 0
    Ort. okunma sayısı
    : 7465
    Kayıt tarihi
    : 30.10.14
     
     

    6 yılı bilgi işlem sektöründe uzmanlık ve 12 yılı inşaat piyasasında Mimarlıkta geçen mesleki den..

     
     
    Yazarı paylaş
    • Tümünü göster