Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Neden Blog Yazarlığı...

Neden Blog Yazarlığı...
 

Gazeteleri okuyorsunuz, köşe yazarlarını okuyorsunuz hadi be...uyutma bizi diyorsunuz ama elinizden birşey gelmiyorsa ...

Dün başka bir kapının tokmağını çalan, parayı görünce başka kapıya koşan , ülkemiz adına siyasi görüşler ürettiğini sanan, başbakanın yanağından makas alanlara meydanları bırakmak istemiyorsanız...

İçinizde fırtınalar esiyor, bu fırtınaları yazıya döküyorsunuz ama yayınlayacak yer bulamıyorsanız...

Duygularınızı, düşüncelerinizi, eserlerinizi, şirlerinizi, öykülerinizi, denemelerinizi herkesle paylaşmak istiyorsanız ;

Gezmeyi, eğlenmeyi, fotoğraf çekmeyi seviyorsunuz, çektiğiniz güzel fotoğrafları herkesin görmesini istiyorsanız;

Ülkenizi seviyorsunuz ama iyi yönetilmediğinizi düşünüyorsunuz...Sesinizi duyuracağınız bir alan da bulamıyorsanız, blog yazarlığı tam size göre...

Bu konuda en ciddi en başarılı blog sitesi de "Milliyet Blog" sitesidir...

Milliyet Blog'da dördüncü yılım... Çok değişik kategorilerde yazılar yazdım. Toplam 651 yazım, 1.303.349 okuyucuya ulaşmış durumda. Yazılarım, ayrıca çok sayıda değişik sitelerde gezip duruyor... O sitelerde de okunuyor, tartışılıyor, yorumlar alıyor... Öğrencilerin çoğu bu yazılardan ödev hazırlıyorlar....

Küçük bir kasabada, köyde yaşıyor olabilirsiniz... Bloglar sayesinde haneniz genişliyor,çevreniz genişliyor, arkadaşlarınız artıyor... Milliyet Blog yazarlarının düzenledikleri ve çok eğlenceli geçtiğini düşündüğüm buluşmalar sosyal çevrenizi genişletiyor...

Blog yazarlığı tüm dünyada hızla gelişiyor...Bu katılımcılığı, paylaşmayı, etkileşimleri de beraberinde getiriyor... Siyasi liderler bile blog yazılarını dikkate alıyor, tepkilerini açıkca ortaya koyuyor...

Blog yazarlığı, blog yazarlarını bir süreç içinde geliştiriyor...Çok özgün güzel yazılar ortaya çıkıyor...Bazı köşe yazarları bu yazıları kıskanır duruma geliyor...

Blog yazarlığı, gelişen süreç içinde yasal dayanaklara da kavuşacaktır...İnternet ortamı içinde bir zenginlik oluşturacaktır...Kendi içinde bir otokontrol sistemi de gelişecektir...

Milliyet Blog'da yazıyor olmaktan mutluyum. Bunu her zaman her ortamda dile getiriyorum. Milliyet Blog'un beni her yönüyle geliştirdiğine de inanıyorum. Dört yıl önce yazmış olduğum yazıya övünçle bakıyorum. Yazılarımın başka sitelerde kullanılmış olmasından da mutluluk duyuyorum.

Milliyet Blog sayfalarını sanal sığınma evleri olarak da görebilirsiniz... Gerilimlerden, sıkıntılardan, öfkelerden kurtulmanın yollarını bu sayfalarda bulabilirsiniz...

Türkiye'de blog yazarlığının daha da gelişeceğini düşünüyorum. Şartlar, teknik, internet gazeteciliğini daha ön plana çıkartacaktır. Bu da blog yazarlığını daha cazip hale getirecektir...

İster kendi egolarımızı tatmin yeri olsun, ister kendimizi gösterme yerleri olsun, blog yazarlığını ve işlevini önemsiyorum. Blog yazmaktan da mutluyum...

Erdoğan Şahin, Didim

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..