Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '14

 
Kategori
Blog
 

Neden bloggerlar az blog okuyorlar dedim?

Neden bloggerlar az blog okuyorlar dedim?
 

alıntı


Neden dedim?

Ben çok blog okuduğum için değil sayın dostlar.

Blogların okunması ile ilgili yazdığım dünkü bloğu yazmama neden olan husus, değerli yazarımız Muzaffer Cellek'in Amasra hakkındaki bloğuna, biri ben olmak üzere iki kişinin yorum yazmış olması idi.

Bu güzel turistik beldemizde termik santral inşa edilecek  ve bir cennet köşemiz yıne facialara konu teşkil edecek.

Kimsenin bu konu üzerinde durduğunu görmedim. Okunma sayısı fena değil gibi görünüyor ama yalap şap okunduğu meydanda.

Okuduğumuz önemli bir yazıya tepki göstermiyorsak o yazı okunmuş sayılmaz.

Ben bir bakıma bunu ima ettim.

Bir de şu var. Yazılan blog sayısı oldıkça fazla. Bu faktör önemli olmakla birlikte okunmama riskini de beraberinde getiriyor.

Yazık diyorum. Bu kadar güzel yazı ve önemli fikirler bütünüyle okunmuyor. 

Koca bir nehir akıyor. Biz bir kaç bardak su içiyoruz.

Bu açıklamayı yapmak istedim.

Mutlu Pazar'lar dilerim.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..