Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Neden bu adamı seçtim

Neden bu adamı seçtim
 

-Bu adam benim yıllardır aradığım adam !

Bir kadın neye göre böyle bir karar verir. Madem “doğada tek seçici dişidir “ fikri kamu oyu tarafından hüsnü kabul görmüştür. Öyle ise “ bu adam benim aradığım erkektir “ diyen kadın ciddiye alınmalıdır.

Kadın olmadığım için, gene erkek olarak düşünüp ama kadın nasıl düşünerek bu karara varmıştır diye kendimi zorlayarak fikirlerimi söyleyeceğim.

-“insanat bahçesi “adlı bir kitapta canlıların şartlanmalarından bahsedilirken çocuk veya ergenken gerek kızların gerek erkeklerin bir takım olaylardan etkilenerek damgalandıklarını anlatır. Bu damga kendisinin de bilmediği bir şekilde hayatına yön vermektedir. Örneğin çocukken sarışın , bıyıklı bir adam çocuğu severek ona dondurma almışsa veya çikolata vermişse o olaydan yıllar sonra genç kız olup yolda giderken sarışın bıyıklı bir delikanlı gören kız yıldırım çarpmış gibi “ işte aradığım erkek bu “ diyebilir. Buna damgalanma deniyor , ama yanlış damgalanma. Birinci tercih bu sanırım.

-Genç kızlığa adım attığı günden beri sinemalarda , tiyatrolarda, romanlarda, okulunda, hep hayal kurmaktadır. Hayatının erkeği nasıl olmalıdır diye. Bu olgu beyninde öyle bir yer etmiştir ki daha adamı hiç tanımadan bir tek özelliğini duyar duymaz ret etmektedir. Bugün bir radyo programında karşılıklı tanıştırılarak evlenmek isteyen insanlara şans tanınmaktadır. Öncelikle yaş, tahsil, iş ve kazanç durumları incelendikten sonra uygun görülenler karşılıklı telefonda birbirlerini tanımaya çalışmak için konuşuyorlar. Tüm radyo dinleyicileri de bunları izliyor.

-Alo Hasan bey ! nerelisiniz?

-Ben doğma büyüme İstanbulluyum. Ama ,annem , babam yani kökenlerim Trabzonludur.

Çaaaat ….telefonu kapattı… Yani sadece Trabzonlu olması onu istememesine yetti.

Biz erkekler için yaşam ne kadar güç gördünüz mü ? Karar verilmiş ama kadın seçecek.

Veya tam tersi, bir tek özelliğinden dolayı onu kabul edecek. Hadi anlatın bana neye göre seçtiğinizi. Hem tek seçici olun …hem de neye göre seçtiğinizi söylemeyin. Vesal kalır üstünüzde.

Bir kız tanıdım . gözleri ışık saçıyordu. Bir kız tanıdım ellerini bana uzattı .”ben seni seçtim” dedi. Sormadım …soramadım ona “ beni niye seçtin “ diye . Korktum …düşünüp “niye seçtim ben bunu deyip” …bırakır belki ellerimi.

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..