Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Neden diye sorar oldum

Neden diye sorar oldum
 

Sordum soruşturdum, cevap bulamadım sessiz kalan kelimeler arasında. Kimi susmak istedi, kimi konuşmamak.

Nedenler arasında kaybolup doğru yolu bulmaya çalışan yalnız ben miydim?

Doğru insanlar arasında kalmaya çalışmak, ya da acaba bu mu doğru dediğimiz? Hangisi simsiyah soruları tertemiz sayfaya çıkacağını bilmeden düşünmek, bir cevap aramak ama aradığını bulamamak…

Sorguladıkça düşünür oldum, düşündüklerimde kayboldum.

İnsanları düşündüm; “DOST!” diyebileceklerimi düşündüm. “Gerçek dost mu?” diye düşündüm. Ya da “Gerçek arkadaş mı?” diye düşünür oldum.

İnsanların kullanılmadan masum bir sevgiye muhtaç olarak gerçek dost sıcaklığı ile elini tutabilmek…

Gerçekten yanıbaşımızda bulunan, DOST kelimesini yürekten yakıştırdığımız kişiler dostumuzmuydu. Hani şu sıralar ve bundan sonra da devam edecek olan kanka sözcüğü.

Kim gerçekten yakın ve sıcacık davranıyor acaba diye düşünür ve neden diye sorar oldum…

 

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..