Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '07

 
Kategori
Tıp
 

Neden doktorum?

Neden doktorum?
 

Psikoloji hayatta geçen tek sosyolojik merkez haline geldi. Tıpta da artık öyle. Tıp hayat akısımızı belirliyor artık. Ben de bir Nöroloji doktoru olarak bu konuyu enine boyuna masaya yatırayım dedim. Bu benim ilk yazım. Bir hatam olursa aff buyrun. Evet sevgili okurlar ne diyorduk. Tıp çok önemli hem filozofların yaşamları için hem de sağlık için.

Benim doktorluğu seçmemdeki en büyük sebep izlediğim bir filmdi. Lise son sınıftaydım. O zamanlar "World İt Doctor" diye bir yabancı film vardı. Filmde doktorluğun ne kadar zevkli, kadar riskli ve ne kadar sorumluluk sahibi bir meslek olduğu anlatılıyordu. Ben de çok etkilendim ve Öss'de ilk tercihim bu meslek oldu. Daha sonra yaşadığım bir anım var. Onu da sizlerle paylaşayım. Üniversitedeyken bir gün arkadaşım niye doktor oldun ne güzel meslekler var dedi. Halbuki o da doktorluğa aday. Ben de bana soruyorsun sen niye aday oldun dedim. Benim yüreğim hasta dedi onu tedavi etmek için burdayım.

Demek ki arkadaşım aşık olmuştu. Bilmiyorum belki bazılarınız bu anıdan bir anlam çıkaramadı ama anlayan anladı diye düşünüyorum şahsen ben.

Eveeet ilk yazımızı da böylece bitiriyoruz.Gelecek yazılarda hep birlikte inşallah. Herkese benden sevgiler, saygılar ayrıca esenlikler dilerim.

Dr.Bertan Özkaya

 
Toplam blog
: 2
: 537
Kayıt tarihi
: 18.03.07
 
 

1970'lerde doğmuşum. Doktor:Bertan Özkaya İnşallah sizlerle iyi vakit geçireceğiz. Görüşmek dileğ..