Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '17

 
Kategori
Deneme
 

Neden gittin

Neden gittin
 

Özlemek gerçekten ne uzun kelimeymiş özleminle anladım.


Bu da gelir bu da geçer türküsüne kapıldım gidiyorum. Yalan söylüyor geçen birşey yok geçer gibi yapıyor. Geçiyorsa neden daha dün gibi gidişin neden gittin ki hem bu kadar mı sevmedin yaşamayı bu kadar mı ağır geldi.

Kızım bensiz ne yapar diyemedin mi? Gelecekler dedin öğlen götürecekler inanmadım ki! İnansam kucaklar seni salar mıydım. Yanından bir dakika ayrılır mıydım. 

Neden gittin baba ya neden!

Sen gözlerinle severdin bir baktın mı öper dururdum. Kızsan da kuyruğu dik ne yapıyorsun derdin yağlarım erirdi. Seni çok özledim.

Zaman acıları azaltırmış. Zaman da yalancı acılar dinmiyor pusuyor sadece. Bir yolunu buldu mu öyle geliyor ki sanki yok oluyorum beynimi patlatıyor canımı deşiyor.

Hem babam hem annemdin ki... Gözlerin tarardı saçlarımı gözlerin okşardı çocuk yanlarımı.

Neden gittin neden ?

Sen gittin herkes gitti benden...

Sen gittin kimsesiz kaldım ki.

Kimse kimseyi bilmez oldu, kimseleri tanıyamaz oldum.

Hep babam demişti hep babam demişti deyip duruyorum. Bana keşkeler bıraktın...

Gideceğini bilmek de ne zormuş babam. Sen bile bile gülerek gittin. Hele kokun, yanakların, dizlerimin üzerinde yatışın hiç gitmiyor hiç bitmiyor.

Sen korkmadın ama ben çok korkuyorum gitmekten. Yokluğunun acısını biliyorum ya bana birşey olursa benim de çocuklarımın canı çok yanacak. İşte nasıl ki yokluğun beni kahrediyorsa gidecek olma ihtimalim de öyle canımı yakıyor.

Neden gittin ki... neden ?

Kolay olmuyor sensiz yaşamak.

Kolay olmuyor elimi elimle tutmak. Ellerin yok ki..

Kolay olmuyor hiç kolay olmuyor!

Yarın 13 Mart ... Bu akşam beni rahat bırakın evimde dinleneyim demiştin. Bense içimden kızıyordum neden mücadele vermiyorsun diye. Doktorlardan medet umuyordum. Seni nasıl yormuşuz doktordan doktora koşturmuşuz.

Safsın , birşey bilmiyorsun demiştin. Gideceğim dediğinde inanmamıştım nasıl inanayım ki ?

13 Mart sabahı seni yine yolculayacağım , yine bakışların, yine kokun misafir olacak ve yine gidişin...

Ben her Mart geldiğinde seni tekrar tekrar yolcu edeceğim.

Öperek, koklayarak, babamm diye ardından bağrınarak.

Ve akıtacağım acılarıma peşinden sular dökeceğim.

Gözlerim babam diyecek

Sözlerim babam diyecek

Nefesim babam kokacak

Ve benim en büyüm sızım baba-sızım olacak.

 

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..