Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '10

     
    Kategori
    Siyaset
     

    Neden Hayır?

    Neden Hayır?
     

    HAYIR


    Son dönemlerin moda iki kelimesi evet-hayır. Biliyorum bu kelimeleri duymaktan artık çok sıkıldınız özellikle her yerde karşımıza çıkan evet evet evet yazılarından -en azından ben sıkıldım-

    Sıkıldım çünkü bugün demokrasi için evet oyu isteyenler daha önce demokrasiyi "biz araç olarak kullanacağız işimizin bittiği durakta ineceğiz o araçtan" diyenlerdi. Sıkıldım çünkü 12 Eylül'ü yargılayacağını söyleyenler 12 Eylül paşasıyla hep beraberlerdi -açılışlarda olsun nikahlarda olsun- Sıkıldım arkadaş, bıktım artık akp'nin yalanından dolanından, bitmek bilmeyen entrikalarından.

    Bir anayasa düşünün, hiçbir partinin veya sivil toplum örgütünün fikri alınmamış, hiçbirinin katkısı sağlanmamış tek bir parti dışında -akp- ve sonunda deniyor ki demokrasi için oyunuz evet olsun. Şimdi size soruyorum, tek bir partinin yaptığı, kimseye sormadan, kimseye danışmadan, önümüze attığı bu sözde demokratik? anayasaya nasıl evet denir? İçeriğini falan tartışmıyorum bile bize sunuluş şekli bu anayasanın nasıl bir dikta anayasası olduğunun en büyük göstergesidir.

    Oyum HAYIR olacaktır herşey HAYIRLI olacaktır. Aklı selim her Türk vatandaşınının oyunun hayırlı olması dileğiyle şimdiden hayırlı bayramlar dilerim.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 222
    Kayıt tarihi
    : 07.09.10
     
     

    Marmara Üniversitesi İşletme son sınıf öğrencisiyim, aynı zamanda bir hosting firmasında Finans Dire..