Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '10

 
Kategori
Öykü
 

Neden her şey beni buluyor?

Uzun zamandır düşündüğün bir konu bir bakmışın gazetelere, internete haber olur. Ve Milliyet İnternet'te diğerlerinde olduğu gibi bu konuda okuyucularına istersen bu konuda sen de yorum, blog yaz şeklinde bir imkan sunar...

Ve bizde bu imkanı değerlendirip "Neden her şey beni buluyor?" cevap arayalım...

Selim, işine zamanında gelip giden biridir. Ve bunun içinde azami gayret gösterir. Günler böyle gelip geçerken işine düzensiz bir şekilde gelip, kiminin ara sıra, kimininde sürekli geç kalmalarına da şaşırmadan edemez....

Bir gün nasıl olduysa Selim işe zamanında yetişemez. Kapıda müdürünü görünce telaşlanır. Müdür, ondan öncekilerini ve sonrakilerini yemekhaneye yönlendirir...

-Selim ilk defa geç kalıyorum der demesine de...

Müdür senden öncekiler de aynı şeyi söylüyor, diyerek bu kez "yalan" söylediğini ima eder...

Selim'in hayretler içinde kaldığı bir şey de o sürekli geç kalan arkadaşlarının orda olmadığıdır...

Mevcut elemanların saysı denkleştikten sonra müdür; fırça ve vaaz karışımı bir konuşma yaparak

"bir daha böyle bir şey olmasın..." der...

Bu konuda ne yazılırsa yazılsın, ne söylenirse söylensin "bazı insanları yıldızları gerçekten alçak..." oluyor.

Kimi selam verse "küfür" gibi, kimi de küfür etse başkalarına "iltifat" gibi gelir...

Öykümüzü anlattık, yazının başında da "cevap arayalım" dedik.

Gerçeği itiraf etmem gerekirse, ne bu yazıda ne de başka düşünce ortamlarında buna ben 44 yıldır cavap bulamadım...

Nasıl ki, insanların nerede hangi ana-babadan ve hangi ortam ve zaman da doğacakları bir bilinmez, kader ise...

"Neden her şey beni buluyor?" da şimdiye kadar ve bundan sonrası için bir bilinmez olarak kalacak.

 
Toplam blog
: 180
: 901
Kayıt tarihi
: 25.07.09
 
 

Önceleri Milliyet Gazetesi'nin "Okur Mektupları" vardı...Şimdi ise "İnternet", "Milliyet Blog" ve..