Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '08

 
Kategori
Blog
 

Neden kapandı?

Neden kapandı?
 

Hani ilk göz ağrısı derler ya, işte öyle birşeydi...

İnsan hayatında hep ilkler vardır ve bunlar unutulmaz olarak hafızamıza kaydedilir.Çoğunu seneler geçse de unutamayız. İlk aşk,ilk okula başlamak, ilk işiniz ve de ilk yazı yazdığınız blog, üstelik tanımadığınız kişilerce okunduğunuzu anladığınız andaki heyecan...
Hiç unutulabilir mi?

Benim yazı yazma sevdam, bundan yaklaşık 20 ay önce bir gazetenin açmış olduğu blog tarzı bir siteyle tanışmamla başladı. Daha sonra Milliyet Blogla tanıştım.İlk acemiliğimi geçirdiğim ve çok şey öğrendiğim ilk bloğa çok şey borçluyum. Üstelik o kadar acemiliğime para bile kazandım orada.

Sonraları orada yazı yazan arkadaşlarımızın çoğunun uslubunu kendime ters bulmam daha doğrusu blog yönetiminin aşırıya kaçan tacizkar bu yazıları teşvik etmesi beni oradan kopardı. Ancak gönül köprüsü hiç yıkılmadı. Orada tanıdığım arkadaşlarımı çok sevdim ve değer verdim.

Birkaç gün önce şok edici bir haber duydum ve inanamadım. Onca emek verilen,açıldığından bu güne büyüyup gelişen, formatını geliştiren, okuyucusunu yüzlerce katına çıkartan ve de artık para kazanabilen bir site, aniden yazanların hiç fikrini almadan veya öncesinden haber verilmeden yayın hayatına son veriverdi.

Basından alınan bilgiye göre Sn.Fatih Çekirge kapansın demiş...

Herkes şaşkın, hatta aralarında " yok ya yakında yine açılır" diye inananlar bile var. En azından umut ediyorlar. Ama içlerinde neden acaba diye sorgulayan var mı? merak ediyorum. Şahsen ben naçizane olarak bazı şeyler düşünmüyor değilim.

Acaba çok sivri yazılan bu yazılar, şimdilerdeki malum soruşturmalar nedeniyle rahatsızlığa mı sebep oldu? Benim aklıma sadece bu neden geliyor doğrusu.

Başka bir neden varsa onun açıklanması gerekiyor.En azından oraya emek veren yüzlerce yazar varken... Merak edenler için bu kapatılan blog, Hürriyet gazetesine ait olan "Onpunto.com" dur.

Tüm Onpunto'cu arkadaşlarıma sevgilerimi gönderiyorum.



 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..