Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '07

 
Kategori
Haber
 

Neden kimse önemsemedi..

Neden kimse önemsemedi..
 

Birbuçukmilyonbir yazılı bir döviz yazılıydı cenazede. Aradan biraz uzun süre geçtikten sonra yine bu konuya dönmek gereği duydum.

Ne acıdır ki tv ve siyasilerin demeçlerinde " Hepimiz Hrant'ız, hepimiz Ermeniyiz"sözüne şu yada bu şekilde karşı çıkıldı ama sözde birbuçuk ermeni öldürdünüz, birbuçukmilyonbirinci ise Hrant anlamına gelen dövize hiç kimse karşı çıkmadı. Yada benim dikkatimden kaçtı. Başka bir yazımda kısaca söz ettim. Bazı arkadaşlarda mesaj yazdılar ama duğrusu tüm içtenliğime rağmen beni bu küsuratlı rakam çok rahatsız etti. Şunun şurasında sıradan bir yurttaş olarak ben bunun üzerinde duruyorsam neden siyasiler, aydınlar gazeteciler bu sözü öne çıkarmadılar.

Tüm içtenliğimle söyleyebilirim ; " Hepimiz Hrant'ız, Hepimiz Ermeniyiz " söylemi yapılan olayın tasvip edilmediğinin açık bir göstergesiydi.

Yüzbini aşkın insan cenazeye katılarak ülkenin gerçek sahiplerinin karanlık yaratmaya çalışan zihniyete rağmen kendileri olduğunu dünyaya ilan ettiler.

Ancak milliyetçiliği öne çıkaran siyasiler her halde ülkemize yöneltilen birbuçukmilyonbir rakamını görmezden gelerek " Hepimiz Hrantız, Hepimiz Ermeniyiz" sözüne karşı çıkmanın seçimler yaklaşırken daha çok siyasi pirim yapacağının kolaycılığına teslim oldular.

Kendi adıma " O" dövizi taşıyanların ülkemden ve şahsımdan bir özür dilemeleri gerektiğini düşünüyorum. Hrantın eşinin yaptığı konuşmanın samimiyetine inanmak için buna özellikle ihtiyaç duyuyorum. Ölümünden sonra saygı ve sevgi gören Hrant'ın da böyle bir dövizin taşınmasından en azından rahatsızlık duyacağını düşünüyorum.

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..