Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Neden lafı evirip çevirip söylüyorsun?

Neden lafı evirip çevirip söylüyorsun?
 

Ya da neden lafı evirip çevirip yazıyorsun? Düz direk söyle ki anlaşılır olabilesin. Senin evirip çevirip söylediğin sözlerden mizansenler üretmek zorundayım ben?  

Elbette değilim… beynim o an neyi algılamaya meyilli ise ben onu anlıyorum. Ya da hiç anlayamıyorum, amaaan saçmalıyor deyip zaplıyorum seni.

Ne demek istiyor acaba diye beynimi neden yorayım ki? Kayda değer bir düşünce olsaydı zaten eğip bükmeye ihtiyaç hissetmeden söylerdin.

Elle tutulur bir fikir üretmek ve bu fikri ifade edebilmek için neden lafı evirip çevirip söylerler, hiç anlamam.  

Halbuki eğip bükmeden söyleseler, illaki dokunduracağım ya da eleştireceğim diye üstü örtülü cümleler kurmadan kendilerini ifade etseler, daha bir güvenilir, daha bir samimi, daha bir lafı sözü dinlenir olacaklar.

Eleştiriler daha bir yerini bulacak, belki de daha kabul görür olabilecek… ama imalı ve eğriş büğrüş kelimelerle eleştiri de yamuk yumuk oluyor,  karşındaki de seni anlayamaz ise konu daha da bir içinden çıkılmaz hale gelebiliyor.  

Hem ne demişler, dobra olmak kobra olmaktan iyidir…

Yalnız açık sözlü olacağım, lafı dolandırmadan söyleyeceğim diye patavatsız olmanın da bir alemi yok. Çizgileri doğru belirleyelim.

Konuşmadan önce saliseler içinde ne söyleyeceğim diye düşünebilmek gibi bir yeteneğin olmalı ki patavatsız sıfatını hak etmeyesin.

Allah adama akıl vermiş, her düşündüğünü evirip çevirmeden söyle de, yeter ki usulünce, tartarak söyle…sonu nereye gider, önceden bil de söyle, akıl bunu gerektirir.

Hem sen lafı evirip çevirip söyledikçe ben seni dedikodu yapıyor da sanabilirim. Eğer ki konu ben değil de üçüncü bir kişi ise sen lafları büküp, düzünü tersine çevirdikçe, ben, 'açık seçik dedikodusunu yapıyorum demiyor da üstü kapalı sözlerle arkasından konuşuyor' diye de düşünebilirim, di mi?

Bana evirip çevirip anlatabilmek için kabız olacağına, git direk yüzüne açık açık söyle dersem ne olacak? Bir de üstüne dedikoducu kategorisine gireceksin, ne ayıp!      

Off yaaa, anlayamıyorum, açık seçik, net konuş be kardeşim, lafları kıvırtıp durma, brüt 1 kg eğri ve anlamsız lafından,1 gram doğru ve anlamlı söz zor çıkıyor!

Özün sözün bir olsun… içten, kestirmeden, apaçık beynini ve insanlığını koy orta yere…

Kobralığın ne alemi var! 

 

bi not… evirmeden çevirmeden söyleyeyim:) bu yazımın her hangi bir şahsiyetle ilgisi yoktur, kime ne demek istedi diye düşünüp de beyninize eziyet etmeyin…sevmiyorum böyle lafları evirip çevirip konuşan, yazan insanları da onun için dedim di, yani…

 

 
Toplam blog
: 476
: 2331
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Çok eskidendi ..