Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Neden MB'deyim?

Neden MB'deyim?
 

YAZMAK MI YAZMAMAK MI ?


Bir müddettir aklımda olanları paylaşmak istiyordum. Sonuçta bu ülke hakkında canı istediği gibi konuşan tiplerle dolu etraf. Televizyon kanallarındaki açık oturumlardakileri seyrettikçe hele de ülke gündemi hakkında söylediklerini seyrettikçe daha da bu istek içimde büyüdü. İyi ama nerede düşüncelerimi yazabilirdim, nerede paylaşmalıydım ki bir anlamı olsun. İnternet üzerinde siteleri gezdim, inceledim, birkaç yerde ufak tefek yazdım. Ama hiç zevk almadığım gibi kalitenin de yerlerde süründüğünü gördüm. Canı isteyen canı istediği gibi, seviyesiz en ağıza alınmadık küfürlerle birbirine saldırıyor. Yazanların %90'ı gerçek kimlikleri saklıyor, sahte kimliklerinin arkasından hertürlü pisliği saçıyorlar. Tamam bizlerin de sinirlendiği şöyle ağız dolusu küfür etmek istediği zamanlar da olmuyor değil. Ama onun yeri bence başka yer.

Bir müdettir MB ye zaten üyeyim. Ama aktif bir yazar olmadığım gibi aktif bir takipçisi de değildim. Hatta bir ara MB ye üye olduğumu bile unutmuştum.

Bundan yaklaşık bir ay önce MB de yazar olan abim Serhat'a akşam yemeğine gittik. Konu konuyu açtı MB deki bir yazıya geldi. Yazıyı okumak istedim abim de laptopunu açarak yazıyı bana okuttu. O yazıyı okuyunca yazma fikri iyice beynimde yer etti. Gece eve dönünce hemen bilgisayarımı açtım ve MB deki kaydıma girdim. Yaklaşık 2 saat boyunca çeşitli konular da yazılmış olan yazıları inceledim, yorumlara baktım. En dikkatimi çeken çok zıt düşüncelere sahip insanların bile olduğu MB'de yazılan yazıların standardın çok üstünde olduğu ve birbirlerine yapılan yorumların belli ölçülerde olduğuydu. Tabi aykırı yorumlar da görmedim değil ama onlarda azınlık statüsünde kalmışlar.

Yalnız bir sorun vardı nereden yazmaya başlıyacaktım. Şöyle bir düşündüm yıllardır okumak dışında bir eylemde bulunmamışım. Yazmayı unutmuşum. Ufak bir anı denemesiyle başlamayı kendime uygun buldum. Onu da 1 numara olarak adlandırdım. Çünkü anılarım da çok daha zevkli ve gırgır gezintiler yapacağız.. Hatta anımı, mizah katagorisinde mi yayınlayayım diye de kendimle çelişiyorum. Bu arada sayın editörlere de bir teşekkür borcum var. Yazdığım yazılara bakıyorum bayağı bir imla hataları var. Devrik cümlelerime de rastgeldim. Bana gösterdikleri hoşgörü için onlara teşekkür ederim. İşlemiyen demir pas tutar misali yazmaya yazmaya yazım kurallarını bayağı bir unutmuşum. O yüzden siz değerli MB yazarlarının da affına sığınıyorum. Bir müddet daha bana bu şekilde katlanacağınızı umut ediyorum. Yazdıkça imla kuralları da aklıma geliyor her yazımda bir önceki hatalarımdan sıyrılıyorum.

Bundan sonraki yazılarımla buluşmak dileğiyle. Eğer bir parça da olsa yazdıklarımla sizlere birşeyler verebiliyorsam akıllarda ufak da olsa bir iz bırakabiliyorsam onun mutluluğu bana yeter. Dostça kalın.

 
Toplam blog
: 11
: 610
Kayıt tarihi
: 26.11.09
 
 

İstanbul'da doğdum,Edirne'de büyüdüm.Sonra İstanbul maceram başladı.Büyüdüm Edirne'ye üniversiteyi o..