Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Neden Milliyet Blog?

Neden Milliyet Blog?
 

Blogların, insanların birşeyler paylaşmak, duygularını ve düşüncelerini anlatmak için buldukları bir yöntem olduğunu biliyoruz. Blog yazmak insanlara yazma ve duygularını ifade etmesini öğretme bakımından da yararlı olduğu bir gerçektir. Ama benim bloglarda, en çok da Milliyet bloglarında bulduğum daha farklı şeyler var.

İnsanların şarkılarda, şiirlerin dizelerinde, bir roman kahramanının kişiliğinde, bir resimde, güzel / çirkin bir manzarada kendinden birşeyler aradığını sanıyorum.

Bunları bulduğunda ne olur?

-Bulduğunda; o şarkı onun için duygu seline kapılacağı bir araç olur.
-Bulduğunda; o şiiri ezberler ve her ortamda o şiiri dile getirir.
-Bulduğunda; o roman kahramanına övgüler dizer.
-Bulduğunda; o resmi yanında taşır.
-Bulduğunda; o manzarayı beynine kazır.

Ben Milliyet bloglarında; anlatacağım duygu ve düşünceleri benden daha iyi dile getiren insanları buldum.

Ben Milliyet bloglarında; altına imza atacağım yazılar buldum.

Ben Milliyet bloglarında; içtenlik, dostluk ve arkadaşlık buldum.
 
Toplam blog
: 11
: 1059
Kayıt tarihi
: 07.07.07
 
 

1970 Ankara doğumluyum. Gıda sektöründe çalışıyorum. Evliyim ve çok mutluyum. Eşimi ve çocuklarımı s..