Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '10

 
Kategori
Siyaset
 

Neden öğrenciler hükümete karşı

Son öğrenci protestosunun nedenlerine hiç değinilmeden doğrudan öğrenci hareketlerinin çok yakışıksız ve yerinde olmadığı çıkışları yapılarak bir kez daha öğrencilerin sorunları görmezden geliniyor. Elbette öğrencilerin bu tür eylemleri hoş karşılanacak bir davranış değildir. Elbette sevmeseniz bile devletimizi yöneten insanlara karşı bu tür hareketler öğrenciye yakışır bir hareket olamaz. Bunu kimsenin tesvip etmesi olanaklı değildir. Yalnız bu zamana kadar okulların üzerinde o kadar çok oynandı ki hiç birinde ne öğrencilere nede öğretim elemanlarına bir şey sorulmadı, danışılmadı, hatta onların üsülende olsa görüşlerine baş vurulmadı.

Hükümetimiz başa geldiği günden beri turban dedi de başka bir şey demedi. Başbakanımız çıktı imam hatipli olmaKtan gurur duymaktan bahsetti. Acaba diğer öğrenciler ne düşünür. Normal lise mezunu, anadolu lisesi veya başka okullardan mezun olanlar ne düşünür. Evet bende 12 yıl imam hatipte öğretmenlik yaptım. O çocuklarlada gurur duyuyorum, diğer okul öğrencileri ilede gurur duyuyorum. Ben Kürt, Türk, Arap ve Süryani çocuklarını aynı sınıfta bir arada okuttum. Onlardan şimdi bir çoğu bana i mail.gönderir hatırımı sorar ben onların hepsi ile gurur duyuyorum. Bilmiyorum belki ben yanlış olabilirim ama sanmıyorum. Onların hepsi bizim çocuklarımız.

Şimdi üniversitelerde öğrencilerin bir sürü sorunları var başta da ekonomik yetersizlik.Veliler zaten dersanelere soyulmuş soyulabildiği kadar. Zor bela dersaneden bir üniversite kazanmış. 8 yıl oldu hükümetimiz bir kez oksun öğrencilere veya öğretim görevlilerine dönüp hey insanlar sizin bizden istediğiniz bir şey varmı diye soran oldu mu? Sayın Kuzu siz evinizde çocuğunuza bir şey söyleseniz bin tane itiraz gelmezmi? Siz onların içinde yaşadığı devleti demokrasi ile yönettiğinizi ve özgürlükleri genişlettiğinizi söyleyen yöneticiler değil misiniz? Onları bir gün karşınıza alıp sizinde bir diyeceğiniz var mı diye sormak hiç mi aklınıza gelmedi? Yoksa siz onların uysallığını görüp koyun olduklarını mı sandınız?

 
Toplam blog
: 66
: 501
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

1953 yılında Trabzon' da doğdum. Ülkemizin çeşitli illerinde 27 yıl Öğretmenlik, okul müd.yardımc..