Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '08

 
Kategori
Futbol
 

Neden olmasın?

Neden olmasın?
 

Fenerbahçe'nin Sevilla karşısında oynadığı futbol ve elde ettiği sonuçtan bir türk olarak büyük mutluluk ve gurur duydum ve şu soru aklıma geldi neden kupayı almasın?

Fenerbahçe'nin 2000 yılında Galatasaray'ın elde ettiği başarıya ulaşıcağına yürekten inanıyorum ben...

Oynadığı futbol ve mücadelesiyle bunu hak etmiştir ve geldiği noktanın tesadüfle ya da şansla bir ilgisi olmadığını kanıtlamıştır. Yenik düşmesine rağmen oyunu bırakmamış, son ana kadar mücadele etmiş ve bileğinin hakkıyla çeyrek finale kalmıştır.

Bundan sonra bize düşen rekabeti bir kenara bırakmak ve bizi en iyi temsil eden spor kulubü hangisi ise ona manevi destek vermektir en azından vermeye çalışmaktır.

Doğru olan ve bize yakışan budur...

Fenerbahçeyi elde ettiği zafer için kutluyorum. Umarım başarılarının arkası gelir ve hepimizi mutlu eder.

Buna gerçekten ihtiyacımız var...

(Bu benim ilk yazımdı aranıza katılmaktan dolayı çok mutluyum herkese sevgilerimi iletiyorum)

 
Toplam blog
: 8
: 516
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

İstanbul Üniversitesi 4.sınıf Hititoloji bölümü öğrencisiyim. Kendi bildiklerimi ve görüşlerimi elim..