Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '14

 
Kategori
Dünya
 

Neden Osmanlı

Neden Osmanlı
 

Bunlara Hesabı Kim Soracak


İçim kan ağlıyor, yüreğim yangın yeri. Kendimde değilim ve kahroluyorum. 

Bir dönem insanlık kıyımına uğrayan yahudiler bugün aynı şekilde devlet olarak insanlık kıyımı yapıyor. Hem çocukları ve kadınları gözü kırpmadan vuruyor. Hem de onları geleceğin terörist yetiştiren anneleri ve teröristi ilan ediyorlar. İsrail Devleti çıldırmış ve Hitlerin Almanyası olmuştur.

İşte tam da burda Osmanlıyı hayal ediyorum. Neden ceddimiz gibi olamıyoruz. Sadece konuşmak mı? Tepki koymak mı? Ya da yüce yaradana sığınıp oralar bizim imparatorluğun toprakları deyip girmek mi gerek. Bu cesaret milletçe bizde var mı? Daha içimizde birlik olamıyoruz. Nasıl olacak bu?

Cani Devlete bunun hesabını kim soracak. Yangını kim söndürecek. Bir babayiğit çıkıp Ey İsrail derhal saldırıyı durdur yoksa ben geliyorum diyebilecek mi? Barış için ben varım diyebilecek mi?

Bunu diyen birisi çıksa milletçe, islam dünyası arkasından gidebilecek mi? Tarihte hep ihanetlerin içinde olan Yahudileri bu ihanetin bedelini ödetecek birine dünya ne kadar sahip çıkacak. 

Gözü dönmüş, kana susamış vampir gibi müslüman kanı içen bir İsrail Devletini duruma zamanı gelmedi mi? Bunlar kendilerini ne sanıyor. Onlar insan olamazlar. 

Ah ceddim neden yorgun düştün ve neden oyunlara geldin. Senin bir sesin yetiyordu. Şimdiler de nefesin değil gürlemen yetmiyor. Ne kadar seslensen de arkanda duran kalmadı. İçindekiler dahi ihanet içinde. Ey Türkiye artık bir Osmanlı olma zamanı. Aslına dönme zamanı. Ayağa kalk. Tek kalsan dahi, arkanda duran olmasa dahi. Bunu başkaları için değil Allah için ve masumlar için yapacaksın.

Ve dönüp arkana bile bakmayacaksın.

 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..