Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '21

 
Kategori
Güncel
 

Neden Sadece Kadınlar?

Bu kadınları savunan bir yazı değil.

Dört milyar nüfusları var, niye onları biz savunalım hatta koruyalım ki.

Kadın cinayetleri malum…

Bize ne kadınların sorunlarından.

Adalet için…

Burada bir konu dikkatimizi çekti.

Kadınların öldürülme nedeni olduğu söylenen “aldatma” nın bir de karşı tarafı var değil mi?

Fatura tek başına kadına kesiliyor.

Bu işi birlikte yapıyorlarsa kadın kadar erkek de suçlu.

Ama sadece kadınlar cezalandırılıyor…

Aklıma;

Şu malum “Dişi kuyruk sallamayınca…” sözü geliyor.

Bir de, “yemiyor!”; erkeği cezalandırmak kolay değil. Kadın eksik etek, vur kafasına.

Aşağılık herif! Ben kandırdım belki, yoldan çıkardım! Bir de böyle düşün!

Dedim ya “Yemiyor!” Bu işlere kalkışanları öyle tavuk gibi öldüremezsin!

Aslında hani durum buysa bu işi yapan erkekler de suçlu görülse ki öyleler; kadınlar kurtulamıyor ya erkekler kurtulur, cinayetler azalır.

Bir de bu taraklarda bezi olan erkekler utanmadan kendi sebep oldukları kadın cinayetlerini eleştirirler mi acaba?

Siz gitmeseniz o kadınlar ölmeyecek!

Hatta bence öncelikle erkekler suçlu.

Bu tespitim yılda 100 bine yakın kadının öldürüldüğü tüm dünya için.

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..