Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '07

 
Kategori
Haber
 

Neden Sayın Çömez?

Milletvekili yeminine sadık kaldığınızı söyleyerek AKP'den aday olmayacağınızı söylüyorsunuz. İçinde olduğunuz partinin size yakışmadığını düşünen bir yurttaş olarak gerekçelerinizi olabildiğince anlatmanıza gerek yok.

Milletvekili yeminini anımsıyorum, "..Laik cumhuriyete bağlı kalacağıma ..and içerim.."

Şimdi AKP'nin bu yemine uygun davranmadığını söylüyorsunuz.. Anladım. Benim kuşkum yoktu zaten. Ama bir kaç sorum olacak.. Neden bugüne kadar beklediniz?AKP'nin uyguladığı politikalara ses çıkarmak için neden bu kadar beklediniz?..

Bu durumda.. Ya siz. Ya AKP riyakar!

Ben gerekçelerinizle ikna olmadım.. Hala AKP vekilisiniz.. Bu soruları ve diyalogları uzutmak mümkün.

Size, uzaktan saygı ve sevgi beslemem bu soruları sormamı engellemez..

Neden bugüne kadar beklediniz? Siz yemininize sadık kaldıysanız neden beklediniz ?

Şimdi hiç değilse kanal kanal dolaşıp gerçekleri anlatın ..

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..