Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Neden sordun ki?

Neden sordun ki?
 

Düşlerim vardı çocukluğumdan kalma, bu yıllara uzanan… Hepsi silinmiş hafızamdan, göremiyorum gözlerimi kapatınca, hissedemiyorum geçmişimi…

Ben önceden çocuk muydum? Neden hatırlamıyorum? Neydi silen onları? Hiç güzellik yok muydu içinde, ondan mı hatırlamıyorum? Bu güne getiremediğim çocukluğumu…

Neler vardı çocukluğumda beni mutlu kılan, eğlendiren? Salıncaklar var mıydı? Gökyüzüne değmeye çalıştığım. Elma şekerleri var mıydı, yüzümü, elimi yapış yapış yapan? Pamuk şekerlerde var mıydı, dilimi pembeye boyayan? Bisikletim oldu mu acaba, o sokaktan bu sokağa gezdiren? Ya bebeklerim? Sarışın, esmer, tombul, zayıf, renk renk giysileri olan… Arkadaşlarım? İp atladık mı onlarla? Sokak aralarına sek sek çizip oynadık mı? Konu komşunun camlarını kırdık mı, top oynarken? Bende lunaparklara gittim mi şimdiki çocuklar gibi? Doktorlardan korkar mıydım? Hasta oldum mu? Annem, babam neredeydi? Kim okşarcasına taradı saçlarımı? Kim şefkatle sımsıkı sarıldı? Kim öpücüklere boğdu beni? Kim nasihatler verdi? Masal anlatan oldu mu acaba gece başucumda?

Mevsimleri kim öğretti bana? Ya yazmayı, saymayı, okumayı, hayatı?

Kar yağdığında kardan adam yaptık mı acaba? Çevresinde dönerken şarkılarda söyledim mi?

Çocukluk aşkımda var mıydı? Kimdi? Bu gün hala yanımda olanlardan birimi?

Ya 15 yaşım? 18-20 yaşım? İlk aşkıma ne oldu? Çok sevgilim var mıydı, içimi acıtan çok mu oldu? Güzel miydim o zaman?

Bak gördün mü gençliğimde silinmiş! Şimdi sadece dün ve bu gün var aklımda kalan. Ve yaşayacaklarıma dair sorular…

Ben var mıydım bir zamanlar? Bu yaşımla mı geldim dünyaya?

Kim çaldı çocukluğumu, gençliğimi?

Suçlu kim? Ben mi?

Neden sordun ki çocukluğumu şimdi bana?... Neden?

 
Toplam blog
: 19
: 898
Kayıt tarihi
: 01.12.06
 
 

Sıcak bir Ağustos günü 16:15’de Gönen Devlet Hastanesinde şimdiki gibi tombiş yanaklarım, çekik güle..