Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

Neden Yaz(a)madım.

Neden Yaz(a)madım.
 

O piknikten bir poz...


Herşey bir deprem gibi ansızın ve yıkıcı oluverdi... 2005’in Temmuzuydu... 3,5 yaşındaki oğlumla kalabalık bir tayfayla pikniğe çıkmıştık. Her piknikte olduğu gibi biraz top, biraz kahkaha, bolca da duman bize eşlik ederken topla biraz fazla haşır neşir olan oğlumun yürüyüşünde bozukluk olduğunu tespit ettim az sonra. Söylemese de, yüzündeki ifadelerden biraz da ağrısı olabileceğini hissetmiştim...

Çok şükür ki, ikilem içinde kalmadan ve akşam olmasına rağmen hastanede röntgen çektirmeye karar verdim. Bu kararın hayatımdaki en doğru kararlardan biri olduğunu birkaç gün sonra, kemiğin içinde ciddi bir kist olduğunu ve neredeyse tüm kemiğin dağılmak üzere olduğunu öğrendiğimizde anladım... Bırak yürümeyi yere basması bile risk taşıyormuş neredeyse...

O günden bugüne yaklaşık 4 koca yıl geçti... Zorlu ameliyatlar, alçılar içinde geçirilen aylar, tomografiler, hastaneler doktorlar.... 4 yıllık süreç sonrası yeniden 7 Mayıs 2009’da 3.kez ameliyat masasına yattı Alpkaan...

Aynı bacakta aynı kemikte 3.kez nükseden bir kemik kisti... 3.kez tekrarlanan mutsuz sahneler... Dejavu kelimesinin sadece filmlerde olmadığını ıspatlayan ardı ardına yaşanan geri dönüşler... Tekrarlanan doktor, hastane koşuşturmacaları içinde neyi yanlış yapıyoruz; doğru olan ne; gibi soruların yanıtlarını arayışlarımız... Sizden başka güvendiği hiçkimsesi, hiçbirşeyi olmayan çocuğunuz için verdiğiniz kararların vicdan muhasebeleri ile geçen günler... Üstelik bu günler’e şahitlik eden 6 aylık küçük “Duru” bir kızkardeşimiz de var bu sefer...

Sağolsunlar soranlar oldu. Neredesin, niye yazmıyorsun diye... N’olcek bu Fener’in hali diyenler...

İşte bu yüzden yazmadım, yazamadım bu sayfalarda. Kimse’ye de selam edemedim bu sebeple...

Yoksa bahane değil ne Fenerbahçe ne de Dede...

2009’un Mayıs’ı böyle geçti işte...

Alpkaan da, ben de, kara deryalarda bir Fener gibi döneriz yine...
Selam olsun Milliyet Blog’a...

11.Haziran 2009/Kadıköy
Ahmet ÇELİKSÜNGÜ

 
Toplam blog
: 252
: 936
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

74'ün İstanbulunda, Sultan şehri Üsküdar'ın, kız çocuklarına "Zeynep" erkeklerine "Kamil" adı kon..