Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Neden

Neden
 

Neden

Neden! Geç buldum,

Gönlümün evini.

Ben, evli ve bahtsız,

Sen, evsiz ve bahtsız.

Ne olurdu, ben de evsiz olsam,

İkimizde bahtlı olsak.

Mesela,

Samanlığı seyran,

Her günü bayram etseydik.

Sen sevmesen,

Ben sevmesem,

Samanlıkta kimi basacaklar.

‘Halime’ nin samanlığında,

ırgat olsak ta,

Fistanını gül dalında kurutsak.

Ah, halime ah!

Yıkıldı mı O mekan?

Yerinde yeller esip,

Oğlaklarla kuzular otluyorlar mı?

Ya da,

Oranın eseri velet,

Saatliğine samanlık mı kiralıyor?

Delikanlı

04.06.2002

 
Toplam blog
: 50
: 1009
Kayıt tarihi
: 03.04.08
 
 

Ben Delikanlı Aksaray ili Balcı Kasabasında hayli zaman önce doğup, ilk ve dahi orta okulu burada, ..