Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '11

 
Kategori
Deneme
 

Neden

Neden
 

internet ortamından alınmıştır


Bu gün yine sahil kenarındaydım, sevgilim. Mevsim kış, aylardan Ocak, 18. İnde genç bir kız gibi, salına salına geçiyor gün. Güneş, kışa inat, tüm sıcaklığı ile parlak ışıklarını denize yansıtmış, alabildiğine. Seni andım yine. Tüm duygularımı yükledim, beyaz yelkenlinin, yelkenlerine. Gönderdim fora! Karşı kıyılara. Neden? Vazgeçtin sevgiden, büyüklüğünü ölçemediğimiz aşkımızdan, neden? 

Bülbül güle, kardelen güneşe, kelebek papatyaya, sen de bana âşık değil miydiniz? 

Vuslata eremeden gittin, ulaşılmaz yerlere. Gönülden uzak, gözden ırak, erişilmez diyarlara. Bilmem mutlu musun oralarda? Hasret, acı, yalnızlık hep arkadaşım oldu. Sensiz geçen günlerde, uykusuz gecelerde. 

Sakın merak etme! Üzülme! 

Yakındır, günler; yanına gelmem de! 

Ayşen Arslangiray Kura 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..