Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Nedendir bilmem

Nedendir bilmem
 

Alıntıdır


Yine hayat işte diyerek başlıyorum beni hoş görün!
Geçen hafta beni derinden etkileyen bir olayı paylaşmak istiyorum sizlerle.
Bir kadının hikâyesi bu.
Erkekler hep mi böyledir demek elbette yanlış olacaktır ama
Anlatacağım bu hikâyenin benzerleri o kadar çok ki!
Filmlere, dizilere, romanlara, öykülere konu olmuş yıllardır.
Ve ne gariptir ki 21.yüzyılda da değişen bir şey yok.
Kadın kocasını yakın zamanda kaybediyor,
Kocası öldüğünde cebinden başka bir kadının resmi çıkıyor ve karısının dünyası başına yıkılıyor.
Kocasının kendisine âşık olduğunu sevdiğini düşünerek mutlu bir hayat sürmekte ve kendisini kocasına adamakta olan kadın ne yazık ki tarifi olamayan duygu durumları içinde kalıveriyor.
Zor dönemlerini beraber yaşayıp,
Taşlı yolları aştıkları kadınlar, erkeklerin çoğunun sadece manevi tatmini mi acaba?
Nedendir bilmem gönüller hep başka kadınlara kayar.
Anlayabilirsiniz ki çok zordur sevdiğiniz adamın yanınızdayken aslında hiç yanınızda olmamış olması.
Şimdi debelenip duruyor ve derinden yaralı,
Kendisine gelmesi ve hayata güvenle bakması çok uzun zaman alacak.
Güçlü olmasını dilemekten gayrı bir şey gelmiyor elden
Sevgi ve dürüstlük yanımızdan hiç eksik olmadan yeni bir güne merhaba diyebilmek dileğimle.
Hayat işte.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..