Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '20

 
Kategori
Deneme
 

Nedeni Sağlık Olmamalı

Temizliğin nedeni sağlık olmamalı.

Biz bu çağda hala hastalanmayalım diye ellerimizi yıkıyorsak fikri olarak hiç gelişmemişiz demektir.

Birey olarak temizlik konusunda sağlığı hastalığı filan aşmış olmamız lazım. Yani zaten bunları yapıyor olmalıyız.

Güzel görünmek için temizlik yapıyor olmalıyız.

“Temiz olmazsan hastalanırsın”

Mağarada mı yaşıyoruz tabii ki temiz olacağız.

Bunlar zaten görevimiz.

Bunun ötesinde yapacağımız temizlik güzel görünmek için.

Sanki çöplükte yaşıyoruz. 21. Yüzyıldayız ve medeni bir toplumuz ya da öyle olmalıyız. Elini yıka mikrop kapar gibi sözleri artık duymamalıyız. Güzellik temizliğini konuşmalıyız.

Şu ana ben temizlik deyince hiç aklıma sağlık gelmiyor, onun temizliğini yapıyorum zaten. Ben artık bunu aştım. Kaşımı, gözümü, saçlarımı…Artık benim için temizlik bu.

Sokakta çöp, çevrenin güzelliğini bozduğu için. Yani bakış açım değişti, entelektüel bir bakış açım oldu.

İki saat aynanın karşısında güzel olmaya çalışan birinin atıyorum banyo yapmadığını düşünebilir misin!

Elbette sağlıklı olmak için temiz olmak zorundayız ama temiz olmaya çalışmamızın nedeni sağlık ise düşüncemiz geri demektir.

Ben gelişmiş bir bireyim güzel olmak için temiz olurum.

Sağlık mı, o zaten zorunlu.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..